מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשפ״ד 07.08.2024

מסמך ההחלטה נחשף: כך מונו 9 הרבנים החדשים לבית הדין

אחרי הדיווחים שנחשפו כאן במרכז התקשורת החב"די COL על צירוף תשעת הרבנים החדשים לבית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, ואחרי פרסום שני המכתבים לאנ"ש השבוע בחתימת כל חברי בית הדין, בהרכב המורחב והחדש, כעת אנו חושפים את מכתב ההחלטה מלפני כמעט חודש בעניין הרחבת בית הדין
מסמך ההחלטה נחשף: כך מונו 9 הרבנים החדשים לבית הדין
צילום: שניאור מור יוסף

אחרי הדיווחים שנחשפו כאן במרכז התקשורת החב"די COL על צירוף תשעת הרבנים החדשים לבית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, ואחרי פרסום שני המכתבים לאנ"ש השבוע בחתימת כל חברי בית הדין, בהרכב המורחב והחדש, כעת אנו חושפים את מכתב ההחלטה מלפני כמעט חודש בעניין הרחבת בית הדין.

המכתב נכתב בח' בתמוז, ועליו חתומים שבעת חברי בית הדין הוותיקים. "ב"ה אנו זוכים בתקופה זו להרחיב את שורות בית הדין עם רבנים חשובים מאנ"ש", נפתח המכתב.

בהמשך מפורטים שמות הרבנים החדשים - רבו של כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי שליט"א; רב קהילת חב"ד בצפת הרב מרדכי ביסטריצקי שליט"א; רבה של קרית אתא הרב שלמה חיים דיסקין שליט"א; רבה של נוף הגליל הרב ישעיהו הרצל שליט"א; רבה של רמת ישי הרב יוסף יצחק וולוסוב שליט"א; רב קהילת חב"ד באלעד הרב זלמן ירוסלבסקי שליט"א; רב קהילת חב"ד בערד הרב יעקב משה מנדלזון שליט"א; רב קהילת חב"ד בעמנואל הרב חיים קיז'נר שליט"א; מרבני המועצה הדתית בקרית מלאכי ומראשי ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בכפר חב"ד, הרב יעקב שוויכה שליט"א.

"צירוף הרבנים בפועל לחברי ביה"ד יתבצע לאחר הסכמתם וחתימתם על תקנון בית הדין", נכתב במכתב. "ברצוננו לברך את החברים החדשים בתפקידם החדש, ושנצליח יחד בביסוס תפקידנו שענינו הוא כלשון כ"ק אדמו"ר "תוקף וענין והנהגת אנ"ש בארה"ק". לשון הרבנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.