צבי סופר | יום כ"ז תמוז ה׳תשפ״ד 02.08.2024

בנו של המשגיח ב-770 נאבק על חייו

ברגע אחד התהפך עולמו של התמים הצעיר בן ה-15: ביום י"ב בתמוז, מענדל בלומינג, בנם של המשגיח ב-770 הרב גדליה ונחמה דינה בלומינג, הלך בבטחה ברחוב ליד ישיבת סופילד ואסון פקד אותו: נהג שנסע במהירות מופרזת פגע במענדל חזיתית והעיף אותו באוויר ומאז הוא נלחם על חייו | אנ"ש מתבקשים לומר תהילים לרפואתו ולסייע למשפחתו בנטל הכלכלי הכבד מנשוא
בנו של המשגיח ב-770 נאבק על חייו
הת' מנחם מענדל בלומינג לצד אביו

 

ברגע אחד התהפך עולמו של התמים מענדל בלומינג והפך למאבק נואש לחייו.

ביום י"ב בתמוז, מענדל בלומינג, בן 15, בנם של המשגיח ב-770 הרב גדליה ונחמה דינה בלומינג, הלך בבטחה ברחוב ליד ישיבת סופילד. למרות שנקט בכל אמצעי הזהירות, כולל לבישת אפוד זוהר, אסון פקד אותו.

נהג שנסע במהירות מופרזת פגע במענדל חזיתית והעיף אותו באוויר. הפגיעה ריסקה את רגליו, שברה את אפו, וגרמה לטראומה מוחית חמורה ופציעות קריטיות נוספות.

כוחות ההצלה נאבקו להציל את חייו. בניגוד לכל הסיכויים, מענדל נאחז בחיים, ומצבו התייצב. אך הוא נשאר מחוסר הכרה, כשפציעותיו הקשות דורשות טיפול מעבר למה שהיה זמין בבית החולים המקומי.

לאחר מאבק משפטי עז, הצליחו עסקנים להעביר את מענדל לבית חולים בניו יורק. כעת הוא ממשיך להיאחז בחיים בקושי רב, כשהוריו, משפחתו והרופאים מקדישים את כל מאמציהם לעזור לו לשרוד ולהחלים.

בנוסף למאבק הרפואי, ישנו נטל כלכלי מכריע. העלויות הרפואיות חרגו בהרבה מכיסוי הביטוח, וההוצאות ממשיכות לעלות במהירות. ההעברה הדחופה, הפגישות עם מומחים, וההתייעצויות עם נוירוכירורגים עולות אלפי דולרים לכל ביקור.

משפחתו של מענדל מתמודדת עם הנטל הכלכלי העצום של הטיפול הרפואי המתמשך. הם זקוקים בדחיפות לתמיכה כדי לתת לבחור הצעיר הזה הזדמנות לזכות מחדש בעתידו המבטיח.

יהודים, רחמנים בני רחמנים! אנו קוראים ללבבותיכם הרחומים לעזור לנו להציל חיים שרק החלו. עתידו של מענדל תלוי על בלימה. תרומותיכם הנדיבות יממנו ישירות את הטיפול מציל החיים שהוא כה זקוק לו.

יחד, נוכל לתת למענדל את הסיכוי להילחם שהוא ראוי לו. פתחו את לבבותיכם ותרמו היום - למען מענדל, ולמען משפחתו.

לסיוע דחוף לחצו כאן>>>

אנא העתירו בתפילה לרפואה שלימה עבור מנחם מענדל בן נחמה דינה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.