מערכת COL | יום כ"ד תמוז ה׳תשפ״ד 30.07.2024

רבני בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש התכנסו - בהרכבם החדש

חג והיסטוריה בליובאוויטש: שישה עשר חברי בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, הוותיקים והחדשים, התכנסו היום לראשונה בהרכבם החדש במשרדי בית הדין, לאסיפה חגיגית, היסטורית ומיוחדת | מרכז התקשורת החב"די COL עם סיקור נרחב וגלריית תמונות
רבני בית דין רבני חב
צילום: שניאור מור יוסף

שישה עשר חברי בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, הוותיקים והחדשים, התכנסו היום (שלישי) לראשונה בהרכבם החדש במשרדי בית הדין, לאסיפה חגיגית, היסטורית ומיוחדת לציון התרחבות המוסד הקדוש המנהיג את ענייני אנ"ש בארץ הקודש כרצונו הקדוש של הרבי.

מתוך שבת אחים גם יחד, באחדות נפלאה ובהתרוממות רוח, התכנסו כלל הרבנים, שהגיעו במיוחד מכל רחבי הארץ, לדיון נרחב בנושאים השונים העומדים על הפרק בכרם אנ"ש, לאחר שבימים האחרונים אישרו הרבנים בהרכבם הקודם את התרחבות שורות בית הדין לשמחת אנ"ש בכל רחבי תבל.

את האסיפה החגיגית היום, פתחו הרבנים הוותיקים שנמנו עם בית הדין בעת הקמתו לפני קרוב ליובל שנים, הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א והרב אברהם מיכאל הלפרין שליט"א, ושיתפו את עמיתיהם בליווי הקרוב של הרבי לבית הדין לכל אורך השנים, ובהדרכות הרבות וההתעניינות הגדולה מהקודש פנימה בעת הקמת בית הדין בזמנו. וחתמו בכך שאין ספק שברכותיו הקדושות של הרבי והסמכות הקדושה שהעניק לבית הדין נמשכת במלוא התוקף גם כיום, ובפרט כעת עם התרחבות השורות הגדולה.

בהמשך לכך בטרם פתיחת הדיונים סקר סגן מזכיר בית הדין הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א את סדרי הדין ואת ההיסטוריה ארוכת השנים של ניהול התיקים בבית הדין, ולמד עם הרבנים ממכתבי הרבי בנושא. כמו כן שאר הרבנים חברי בית הדין, הוותיקים והחדשים, נשאו דברים בפני עמיתיהם ודיברו על נושאי השעה.

עם חברי בית הדין נמנים הרבנים  הוותיקים - מזכיר בית הדין, רבה של נחלת הר חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א; סגן מזכיר בית הדין, רב קהילת חב"ד ומרכז העיר רחובות הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א; רבה של חולון הרב אליהו יוחנן גוראריה שליט"א; רבה של קריית גת וראש ישיבת תו"ת בעיר הרב משה הבלין שליט"א; רבה של אילת הרב יוסף הכט שליט"א; רב הגבעה הצרפתית בירושלים הרב אברהם מיכאל הלפרין שליט"א; רב קהילת אנ"ש במגדל העמק הרב ישראל יוסף הענדל שליט"א.

ואיתם עמם חברי בית הדין החדשים: רבו של כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי שליט"א; רב קהילת חב"ד בצפת הרב מרדכי ביסטריצקי שליט"א; רבה של קרית אתא הרב שלמה חיים דיסקין שליט"א; רבה של נוף הגליל הרב ישעיהו הרצל שליט"א; רבה של רמת ישי הרב יוסף יצחק וולוסוב שליט"א; רב קהילת חב"ד באלעד הרב זלמן ירוסלבסקי שליט"א; רב קהילת חב"ד בערד הרב יעקב משה מנדלזון שליט"א; רב קהילת חב"ד בעמנואל הרב חיים קיז'נר שליט"א; מרבני המועצה הדתית בקרית מלאכי ומראשי ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בכפר חב"ד, הרב יעקב שוויכה שליט"א.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.