צבי סופר | יום כ' תמוז ה׳תשפ״ד 26.07.2024

נועה ארגמני ומשפחות החטופים במשלחת רוה"מ בציונו של הרבי

לפני זמן קצר: נועה ארגמני, החטופה ששוחררה במבצע הירואי בחודש שעבר, הגיעה הבוקר לציונו הק' של הרבי, 9 חודשים לאחר ביקורו של אביה במקום | עם ארגמני הגיעו משפחות החטופים במשלחת רה"מ לוושינגטון - כולם התקבלו על ידי נציגי צעירי חב"ד בישראל: אמו של שוטר היס"מ רן גואילי הי"ד שגופתו מוחזקת בידי החמאס, אביו של החטוף ירדן ביבס וסבם של הילדים כפיר ואריאל, אמו של יונתן סמרנו שנחטף והוכרז כנרצח לאחר 59 ימים, אחיו של אורון שאול שנחטף במבצע צוק איתן, אמא של עומר שם טוב שנחטף לעזה, אמו של החטוף אוהד יהלומי שעדיין מוחזק בעזה, וסבתו של איתן בן ה-12, ששוחרר לאחר 52 יום
נועה ארגמני ומשפחות החטופים במשלחת רוה
צילומים: איציק בליניצקי

נועה ארגמני, החטופה ששוחררה במבצע הירואי מתוך עזה בחודש שעבר על ידי כוחות צה"ל, הגיעה בשעה האחרונה לציונו הק' של הרבי שבניו יורק, שם נשאה תפילה של הודיה על שחרורה. ארגמני הגיעה יחד עם חברי משלחת משפחות החטופים למסע ראש הממשלה לוושינגטון, והתקבלה על ידי נציגי צעירי חב"ד בישראל, המלווים את משפחות החטופים מאז שמחת תורה. 

ביקורה של נועה, שתמונה נחטפת לרצועה עזה הפכה לאחת התמונות היותר מזוהות עם הטבח הנורא בשמחת תורה, נערך 9 חודשים לאחר שאביה יעקב התפלל בציונו הקדוש של הרבי במסע הגדול וההיסטורי של צעירי חב"ד עם מאות משפחות החטופים. בביקורו אז, יעקב נראה אוחז בתמונתה של בתו, כשהוא מתפלל להצלת בתו. כעת, הצטרף יעקב לבתו בתפילתה במקום. 

לצד נועה ארגמני ואביה, הגיעו למקום לשאת תפילה: עורכת הדין טליק גואילי - אמו של שוטר היס"מ רן גואילי הי"ד שגופתו מוחזקת בידי החמאס, אלי ביבס - אביו של החטוף ירדן ביבס וסבם של הילדים כפיר ואריאל שנחטפו וגורלם אינו ידוע, איילת סמרנו - אמו של יונתן סמרנו שנחטף מנובה והוכרז כנרצח לאחר 59 ימים, אופק שאול - אחיו של אורון שאול שנחטף במבצע צוק איתן, שלי שם טוב - אמא של עומר שם טוב, בן 21, שנחטף לעזה מנובה, אסתר יהלי - אמו של החטוף אוהד יהלומי שעדיין מוחזק בעזה, וסבתו של איתן בן ה-12, ששוחרר לאחר 52 יום.

לפני תשעה חודשים קרוב למאתיים בני משפחות יצאו במסע מיוחד של צעירי חב"ד לציונו הקדוש של הרבי, שם גם ערכו ביקורים עם גורמי ממשל אמריקאים בכירים. "לצד תפילת ההודיה על שחרורה על נועה ארגמני - כולנו ממשיכים להתפלל לשובם של כלל החטופים", סיכם יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב. את המסע ארגן הרב שימי סגל, מנהל מסע משפחות החטופים מטעם צעירי חב"ד. השליח הרב מענדל פוגלמן ובנו הרב לוי ליוו את המשלחת בשעתו וגם היום, קיבלו אותם שוב בציון הק'.

נועה ארגמני ליוותה את ראש הממשלה בנימין נתניהו במסעו לוושינגטון ואף נכחה בנאומו בקונגרס. עם איזכורה על ידי ראש הממשלה, חברי הקונגרס הריעו לה ממושכות. לפני מספר שבועות התמודדה ארגמני עם פטירתה של אמה, שהתמודדה עם מחלה סופנית ולא הפסיקה לקוות ולהתפלל להתראותה עם בתה. 

במהלך פגישה בין ארגמני עם נתניהו, היא דיברה איתו על הכאב והסבל הגדול של החטופים וביקשה ממנו לעשות כל מה שיוכל בכדי להביא לשחרורם המהיר.

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.