. | יום י"ט תמוז ה׳תשפ״ד 25.07.2024

נחתם קעמפ "משפחת השלוחים" לשלוחות הצעירות

בירושלים נחתם הקעמפ השנתי של "משפחת השלוחים" לשליחות הצעירות, שנערך על ידי צעירי אגודת חב"ד | בקעמפ השתתפו כ-300 בנות, שליחות צעירות מארה"ק ומחו"ל, באווירת שליחות מיוחדת וקעמפיסטית, ובתוכניות חסידיות גדושות שנמשכו קרוב לשבועיים | הקעמפ נסוב על דברי קדשו של הרבי, המובאים גם בווידאו המצורף: הפועל בשליחותו של הרבי הוא אף פעם לא לבד, והוא אינו פועל רק בכוחותיו
נחתם קעמפ

הצלחה גדולה לקעמפ השליחות הצעירות: במהלך השבוע הסתיים בירושלים הקעמפ השנתי של "משפחת השלוחים" לשליחות הצעירות, שנערך על ידי צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש.

בקעמפ המיוחד השתתפו כ-300 בנות, שליחות צעירות מארה"ק ומחו"ל, באווירת שליחות מיוחדת וקעמפיסטית, ובתוכניות חסידיות גדושות שנמשכו קרוב לשבועיים.

הקעמפ כולו נסוב על דברי קדשו של הרבי, עליהם למדו והתוועדו שוב ושוב בקעמפ, המובאים כאן גם בווידאו המצורף: הפועל בשליחותו של הרבי הוא אף פעם לא לבד, והוא אינו פועל רק בכוחותיו, לשליח יש דאבל כוח – כוחותיו וכוחו של הרבי, ובכוחו יש לו הזכות והיכולת לפעול בשליחותו ולתקן עולם במלכות שד-י, ולהכין את העולם לגאולה!

 

ה'חיילות' יצאו מהקעמפ עם כוחות מחודשים להמשיך בשליחותו של הרבי, וכפי שאמרה אחת החיילות: "הקעמפ אמנם נגמר, אבל השליחות כעת רק מתגברת ומתעצמת. אני בטוחה שהקעמפ הטעין אותי בכוחות ו'מטען' חסידי, להמשיך ולפעול בשליחות של הרבי במקום שליחותי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.