מערכת COL | יום י"ח תמוז ה׳תשפ״ד 24.07.2024

"אין יהודי רחוק": ההתוועדות המרגשת במלאות 30 לג' תמוז

כזו התוועדות לא זוכרים ביישוב סביון: למעלה מ-400 תושבים התכנסו יחד, לציון 30 שנה לג' תמוז | הנואם המרכזי: הרב ישראל מאיר לאו שיתף בפגישות אישיות עם הרבי | רב המועצה הדתית ושליח הרבי, הרב שמואל ביסטריצקי, הנגיש לקהל רגעים מיוחדים עם הרבי | לסיפור המלא ותיעוד
צילומים: מאיר דהן
תושבי היישוב סביון לא זוכרים התוועדות כזו: למעלה מארבע מאות תושבים המתגוררים ביישוב היוקרתי, התכנסו יחד, לכבוד יום ההילולא השלושים של הרבי . האירוע הייחודי ליכד ואיחד את חברי הקהילה בסביון, סביב מסריו המאירים של הרבי. 
 
בחצר ביתם של משפחת שמלצר ובאדיבותה של המארחת הגב' עתליה שמלצר, מהמובילות של כלכלת ישראל, נערכה ההילולא המיוחדת. בכניסה, המשתתפים חתמו יחד על מכתב בקשה מיוחד, ששוגר לציונו הקדוש של הרבי בניו יורק, ובו תפילה ובקשה להחזרת החטופים במהרה ולשלומם של חיילי צה"ל. כמו כן, כתבו המשתתפים פתקי בקשה אישיים. 
 
את האירוע הנחתה אשת התקשורת הגב' סיון רהב מאיר, שיחד עם בעלה איש התקשורת ידידיה מאיר, הם שיתפו את הנוכחים באחורי הקלעים של המפעלים שהקים הרבי. 
 
"שאלו פעם את הרבי האם הוא מרוצה מהעבודה שלו", סיפרה הגב' מאיר, "והרבי ענה שהוא מאוד שמח – אבל אף פעם לא מרוצה. כנראה שזה מה שמוביל את שלוחי חב"ד בעשייתם – להתקדם ולהוביל, להיות שמחים, ולא להיות מרוצים אף פעם"... 
 
רב המועצה הדתית סביון ושליח הרבי ביישוב, הרב שמואל ביסטריצקי, הציג למשתתפים מצגת מרגשת, ובה '10 דברים שלא ידעתם על הרבי מליובאוויטש'. במהלך דבריו, סיפר הרב למשתתפים על התרגשותו הרבה, שזמן קצר לפני פתיחת האירוע, הוא נחשף לתמונה של רעייתו השליחה מקבלת דולר מהרבי – אותה לא ראה מעולם. 
 
הרב ביסטריצקי הנגיש למשתתפים מושגים ורגעים מחייו של הרבי – מהתוועדות ועד לפעילותו העצומה למען תושבי ארץ ישראל. 
 
את הנאום המרכזי נשא הרב הראשי ישראל מאיר לאו, שחלק עם המשתתפים פגישות אישיות שלו עם הרבי. אחת הפגישות נמשכה קרוב לשעתיים וחצי. "הרבי אמר לי פעם שאין מושג של 'קירוב רחוקים' – כי אין יהודי רחוק", שיתף הרב לאו. 
 
האירוע אורגן על ידי המועצה הדתית. יו"ר המועצה, אפי יליזרוב, נשא תפילה להשבת החטופים במהרה. ביציאתם מהאירוע, קיבלו המשתתפים מארז מיוחד, המוקדש כולו לניגונים מעוררי רגש של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.