מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשס״ו 27.12.2005

מסיבת חנוכה לנשי אילת

במלון המפואר ביותר בישראל, מלון "הרודס" באילת, התקיימה מסיבת חנוכה מיוחדת ומעוצבת בטוב טעם לנשי אילת שאורגנה ע"י הרבנית לאה אייזנבך. 600 נשים מכל רבדי האוכלוסיה באו והצדיעו לחב"ד במסיבה שבה השתתפו מסלתה ומשמנה של העיר אילת. אנשי ההגברה והסאונד סיפרו, כי הם עובדים עם כל הציבורים באילת אבל היחידים שמצליחים למלאות אולמות עד אפס מקום זה רק חב"ד. ההענות הגבוהה להשתתפות המסיבה באה בעיקר בגלל מסע פרסום רחב ברדיו המקומי ובעיתונות המקומית. הערב נפתח בדברי ברכתו של רב העיר הרב יוסף הכט על תפקידן של נשי ישראל בכל הדורות ועל מסירות נפשן שהצילה את העם בהזדמנויות רבות. אחריו נשא דברים רב השכונה הרב שמעון אייזנבך על סיפורן של הנרות הבולטות יותר על רקע החושך. דוקא כשהחושך גובר יש להביא אליו את האור בהקדם ולהאירו.
מסיבת חנוכה לנשי אילת
מאוחר יותר הגיע ראש-העיר מר מאיר-יצחק הלוי וגם הוא נשא דברים וסיפר למשתתפות כי בקרוב יפתח חוף ים נפרד לתושבי אילת ולאורחיה. הוא שיבח את נשי חב"ד על פעילותן ועל כך שרק הם מצליחות להביא מאות איש למסיבות ואירועים. בתוכנית הערב הופיעה הזמרת חדוה לוי בהופעה חדשה וכן נשמעה הרצאתה של הגב' יפה קדוש מכפר- חב"ד. הערב הסתיים בהגרלות מתנות יקרי-ערך.

הנשים חזרו לביתם עם תמונה גדולה של הרבי שהודפסה במיוחד לערב זה ועליה צויין כי התמונה מזכרת ממסיבת החנוכה תשס"ו. בסיום המסיבה נהרו מאות הנשים לביתם ועשרות מוניות הגיעו לפתח המלון לאסוף אותן לבתיהם.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
אין פלא
כ"ו כסלו ה׳תשס״ו
עם רבנית מיוחדת כמו גב לאה אייזנבך אין פלא שיש כזו הצלחה.
אני משתתפת קבוע בשיעורים שלה ורואה את הפעילות הברוכה במשך כל השנה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.