מנדי ברגר | יום י"ב תמוז ה׳תשפ״ד 18.07.2024

ללמוד תורת הרבי: ערב מיוחד עם חב"ד ריגה ויורמלה בלטביה

אירוע מיוחד התקיים בערב יום ראשון האחרון במלון היוקרתי בלטיק ביץ' שביורמלה, ביוזמת חב"ד ריגה וחבד יורמלה. למעלה מ-100 איש התאספו לכבוד 30 שנה להילולא של הרבי, כדי לשמוע, לראות, וללמוד את תורתו של הרבי
ללמוד תורת הרבי: ערב מיוחד עם חב

אירוע מיוחד התקיים בערב יום ראשון האחרון במלון היוקרתי בלטיק ביץ' שביורמלה, ביוזמת חב"ד ריגה וחב"ד יורמלה. למעלה מ-100 איש התאספו לכבוד 30 שנה להילולא של הרבי, כדי לשמוע, לראות, וללמוד את תורתו של הרבי.

הערב נפתח בקריאת פרק תהילים מרגשת על ידי הרב שניאור קוט, שליח חבד לריגה, שהנחה את הערב בטוב טעם ונשא דברים מרתקים ומעוררי השראה על הרבי. לאחר מכן, צפו הנוכחים בסרטון מיוחד עם דברים מרגשים על הרבי, מאת הרב מרדכי גלזמן, שליח הראשי ללטביה, שנמצא באותם ימים אצל הרבי.

בהמשך הערב, הרב מענדי זילברשטרום, שליח חב"ד ליורמלה, נשא דברים, ולאחריו התקיימו הרצאות מגוונות מפי אנשים שונים, ביניהם סיפור אישי מרגש של יהודי שריפא ממחלה קשה בעקבות כתיבת מכתב לרבי. במהלך הערב צפו המשתתפים גם בווידאו מיוחד על הרבי, לכבוד יום ההילולא.

במקום הוצבו דוכנים רבים, שם יכלו המשתתפים לרכוש ספרי קודש ומזוזות, להניח תפילין, להירשם לסעודת שבת, ולכתוב מכתב לרבי. הדוכן המיוחד ביותר היה דוכן כתיבת המכתבים, שם רבים שפכו את ליבם וכתבו מכתב אישי לרבי.

שיא הערב היה בסופו, כאשר הוגרל דולר של הרבי שהרב שניאור קוט קיבל  מהרבי בתשרי תנש"א והעניק אותו במיוחד למשתתפי הערב לציון 30 שנה להילולא של הרבי,  בהשגחה פרטית הזוכה המאושר הוא יהודי שבדיוק בחודש האחרון הוא ומשפחתו סייעו מכל הלב להצלחת קמפ גן ישראל בריגא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.