מנדי ברגר | יום י' תמוז ה׳תשפ״ד 16.07.2024

ערב חשיפה לתוכניות הדיינות הגישור והטוענים הרבניים

ערב מרתק נערך בקמפוס 'למען ילמדו' במגדל הכשרת הישוב בבני ברק, בו נחשפו עשרות משתתפים לתוכנית הכשרת הדיינים והטוענים הרבניים של המכון. האירוע ציין את פתיחת התוכנית והציע למשתתפים הרצאות מרתקות ואפשרות לקבל תובנות ייחודיות על עולם הדיינות והרבנות
ערב חשיפה לתוכניות הדיינות הגישור והטוענים הרבניים
ערב מרתק נערך בקמפוס 'למען ילמדו' במגדל הכשרת הישוב בבני ברק, בו נחשפו עשרות משתתפים לתוכנית הכשרת הדיינים והטוענים הרבניים של המכון. האירוע ציין את פתיחת התוכנית והציע למשתתפים הרצאות מרתקות ואפשרות לקבל תובנות ייחודיות על עולם הדיינות והרבנות.
 
האירוע נפתח בדבריו של הרב חיים יצחק אייזיק לנדא שליט"א, רב אב"ד דבני ברק, שנשא הרצאה מעמיקה ומרתקת על היסודות והכלים להנהגת קהילה בנושאי דיינות וממונות. הרב לנדא הציג בפני הקהל את האתגרים וההזדמנויות בעולם הרבנות והדיינות, והציע תובנות מעשיות מתוך ניסיונו העשיר.
 
המשתתפים קיבלו סקירה בהרצאה מרתקת על ההבדלים והדמיון בין בתי הדין בארץ ובחו"ל, תוך שהוא מעלה דוגמאות מרתקות מהשטח ומציע נקודות מבט חדשות למשתתפים.
 
בהמשך הערב נשא דברים הרב יהושע ליפש, דיין ומו"צ בחיפה, שדיבר על תכני הקורסים בחושן משפט הנלמדים במכון והדגיש את החשיבות של הכשרה מקיפה ומעמיקה בתחום זה. הרב ליפש הציג את התוכנית הלימודית ואת היתרונות שהיא מעניקה לתלמידיה.
 
בנוסף להרצאות המרתקות, השתתפו באירוע גם טוענים רבניים ועורכי דין, שסיפקו סקירה מקיפה על התפקיד, משמעותו, הרווחים הפוטנציאליים ורמת הביקוש הגבוהה למקצוע זה. המשתתפים נהנו מהזדמנות לשאול שאלות ולקבל תשובות ממומחים בתחום.
 
האירוע התקיים ללא תשלום, אך נדרש רישום מוקדם ומספר המקומות היה מוגבל. הערב זכה להצלחה רבה והשתתפות ערה, והיווה פתיחה מרשימה לתוכנית הכשרת הדיינים והטוענים הרבניים של 'למען ילמדו'.
 
הערב שהתקיים בקמפוס 'למען ילמדו' סיפק למשתתפים חוויה מעשירה ומרתקת על עולם הדיינות והרבנות, והיווה נקודת פתיחה חשובה לתוכנית ההכשרה החדשה. המשתתפים יצאו עם כלים ותובנות חדשים, והאירוע התקבל בהתלהבות רבה על ידי הקהל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.