| יום ט' תמוז ה׳תשפ״ד 15.07.2024

שבת כ' מנחם אב: יום ההילולא ה-80 • ההרשמה בעיצומה

מאות חסידים ואנשי מעשה צפויים להגיע לאלמא אטא בקזחסטן, לשבת קודש עילאית ומרוממת, לרגל יום ההילולא השמונים של כ"ק הרה"ק רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצוק"ל אביו של הרבי • כמידי שנה, יתקיים במקום מערך של 'הכנסת אורחים' מיום חמישי בצהרים עד יום ראשון בבוקר • מעמד הפ"נ הכללי על ציונו של בעל ההילולא בצהרי יום שישי, לאחר תפילת שחרית • ההתוועדות המרכזית תתקיים במוצאי שבת, בראשות גדולי המשפיעים והשלוחים באולם המפואר במלון ריקסוס • כל הפרטים  
שבת כ' מנחם אב: יום ההילולא ה-80 • ההרשמה בעיצומה

בשבת קודש פרשת עקב, כ"ף מנחם אב, יחול יום ההילולא השמונים של כ"ק הרה"ק רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצוק"ל, אביו של הרבי, שנפטר בגלות באלמא אטא, ושם מקום מנוחתו.
במשך שנים רבות, היה כמעט בלתי אפשרי להגיע למקום, ובוודאי לא לשהות שם ליממה, ועל אחת כמה וכמה בשבת קודש. בחסדי השי"ת מאז התייסדו במקום בית חב"ד ומוסדות חב"ד בראשות השליח הרב ישעי' אלעזר הכהן שיחי', יש בית כנסת ובית מדרש, מקווה טהרה וכיו"ב, ותחזוק קבוע של הציון הק' וסביבותיו.
בהתוועדות ש"פ עקב, כ"ף מנ"א ה'תשמ"ג, אמר הרבי וזלה"ק: "והנה, כללות הענין דהפצת המעיינות חוצה קשור עם יום ההילולא – מכיון שבעל ההילולא מסר את נפשו על הפצת המעיינות, ועד כדי כך ששלחו אותו בגלות, ונפטר בגלות, ועד היום הזה מקום מנוחתו "מאחורי מסך הברזל", וזאת, אף שבנוגע לנשמתו, עולה הוא מדרגא לדרגא בעילוי אחר עילוי, ובפרט ביום ההילולא דשנה זו, שאת מתחילה שנת הארבעים להסתלקותו".
וכשמלאו 40 שנה להסתלקות, באיגרת מיוחדת שנשלחה על ידי מזכירות הרבי, לכמה וכמה רבנים ושלוחים ועסקנים, מכתב כללי-פרטי, הואיל הרבי להוסיף בכתב יד קודשו:
"השבת קודש שלאחרי ט"ו במנחם אב, הוא כ"ף במנחם אב, יום היארצייט וההילולא של אאמו"ר לוי יצחק בן הרב אא"ז ברוך שניאור ז"ל – זה ארבעים שנה.
"ועלי החוב והזכות גדול, להציע ולבקש וכו' – ללמוד בההתוועדות מתורתו, ולנדב ביומא דין לזכר נשמתו, שמסר נפשו על הפצת היהדות בתוככי בני ישראל "מאחורי מסך הברזל", ועי"ז היה חבוש בבית האסורים, ונשפט לגלות, ומת בגולה, ושם מנוחת כבודו. זכותו יגן עלינו ועל כל ישראל – שליט"א".
*
גם השנה, ייפתח בעז"ה מערך של 'הכנסת אורחים' מיום חמישי ח"י מנחם אב ועד יום ראשון כ"א מנחם אב, כולל שבת קודש מרוממת ועילאית שתכלול שיעורי לימוד בדא"ח, בתורתו של הרבי ובתורת בעל ההילולא, התוועדויות בליל וביום השבת בהשתתפות גדולי הרבנים והמשפיעים, שלוחים, אנ"ש ועמך בית ישראל שיגיעו בהמוניהם.
באתר מיוחד שהוקם לשם כך, ניתן להירשם מראש למערך האכילה והשתיה שיהיה ללא כל תמורה, זמין לכל הבאים מכל רחבי תבל.
כמו כן, יש אפשרות באתר להזמין חדרי שינה במלון המפואר ריקסוס, שהושכר כולו עבור האורחים של יום ההילולא השמונים, והחדרים זמינים במחיר מסובסד (בקישור ישיר, בשפה האנגלית).
בנוסף לאכו"ש, ההתוועדויות, מאהלים ממוזגים ליד הציון הק', יתקיימו גם הסעות בחינם משדה התעופה למוקדים המרכזיים של יום ההילולא, האהל הק' בבית החיים, בית חב"ד הסמוך, המלון בו יתקיימו התפילות והסעודות בשבת קודש. התוכנית מיועדת גם לגברים וגם לנשים, ויתקיימו שיעורים, הרצאות והתוועדויות בנפרד באגפים שונים של המלון.
המעמד המרכזי של תפילה, אמירת פרקי תהלים, סדר ניגונים, וקריאת הפ"נ הכללי בשם אנ"ש והשלוחים והתמימים, יתקיים על ציונו הק' של בעל ההילולא ביום שישי לאחר תפילת שחרית בשעה 10 וחצי בבוקר (שעון אלמא אטא), וישודר בשידור חי לכל רחבי תבל.
סעודות השבת, התפילות, שיעורי הלימוד וההתוועדויות, יתקיימו במלון 'ריקסוס' המפואר והמרווח במרכז העיר אלמא אטא. 
בין השאר יתוועדו עם הקהל הגדול: ראש ישיבת תות"ל מיאמי, רב ואב"ד אנ"ש בפלורידה, חבר ועד רבני ליובאוויטש הכללי בארה"ב וקנדה, ומי שזכה להיות מה'חוזרים' וה'מניחים' ועורכי ה'לקוטי שיחות' – הגה"ח הרב יהודה לייב שפירא שליט"א; הרב הראשי והשליח הראשי לרוסיה – הגה"ח הרב שלמה דובער פנחס לאזאר שליט"א; ראש ישיבת תות"ל נתניה – הגה"ח הרב משה אורנשטיין שליט"א; בעמח"ס 'ילקוט לוי יצחק על התורה', ו'ילקוט משיח וגאולה על התורה' שליח במחוז פרינסטון בניו ג'רזי, הגה"ח הרב דוד דובאוו שליט"א; השליח הרב אלי' וואלף, חולון, ארץ הקודש; הרב שלמה שטרנברג, מנהל בישיבת חובבי תורה בקראון הייטס, ועוד.

ההתוועדות המרכזית בהשתתפות גדולי הרבנים והמשפיעים, שלוחים, חסידים ואנשי מעשה, תתקיים במוצאי השבת באולם רחב הידיים במלון 'ריקסוס', עם תוכנית מיוחדת ומרתקת.

להרשמה – לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.