מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשפ״ד 14.07.2024

ראש העיר לוד: "צלמו את השיכון הוותיק למזכרת - תקבלו חדש"

תושבי קהילת חב"ד בלוד קיבלו הבוקר (א') וואטצפ אישי מראש העיר – עו"ד יאיר רביבו, בו הוא כותב להם: "תצלמו את השיכון הוותיק ורחובותיו למזכרת, כי בעוד זמן קצר לא תזהו את המרחב הציבורי – תקבלו שכונה חדשה!" • חבר המועצה החב"די ונציג הקהילה בעירייה, ר' שמוליק בורקיס: "עושים היסטוריה, שדרוג שלא נעשה עשרות שנים, מאז היווסדה השכונה"  
ראש העיר לוד:
באדיבות המצלם

רחובות שיכון חב"ד בלוד הפוכים, חסומים ומגודרים חלקית בימים אלו, זאת בשל עבודות ענק שנעשות ע"י עיריית לוד וחברה כלכלית לוד – לרווחת התושבים החב"דיים המתגוררים בה מעל 40 שנה. 

עבודות אלו נעשות במסגרת שדרוג ושיפוץ שעוברת השכונה, בהבטחת ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו לוועד קהילת חב"ד שהוקם לפני מעל לשנתיים בהובלת המד"א – הרב ברוך בועז יורקוביץ', ולאחר תכנון מדויק, יצאו העבודות לפועל בשנה האחרונה, כאשר כעת נמצאים בשלבי סיום חידוש תשתיות המים והניקוז – לאחר שכבר הוחלפו קווי הביוב הישנים, בחדשים. 

במסגרת הפרויקט העצום וההיסטורי בו הושקעו כ-15 מיליון ₪, יוחלפו גם המדרכות בכל השכונה לצד סלילת הכביש, וכן יוחלפו כל גופי התאורה, פחי אשפה והספסלים במרחב הציבורי. 

"תצלמו את השיכון הוותיק ורחובותיו למזכרת", כתב הבוקר (א') רביבו לקהילת חב"ד בוואטצפ אישי ששיגר. "בעוד זמן קצר לא תזהו את המרחב הציבורי, כי בהשקעה של מיליוני שקלים, מסתיימות בימים אלו העבודות על החלפת קו הביוב בכביש הראשי של השכונה".

חבר המועצה החב"די ונציג הקהילה בעירייה, ר' שמוליק בורקיס ציין, כי "זהו 'מייק-אובר' היסטורי שלא נעשה מאז נוסדה השכונה – וכעת בשיתוף פעולה עם העירייה נעשים צעדים שישפרו את פני השיכון הוותיק בעתיד הקרוב-רחוק".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.