צבי סופר | יום ז' תמוז ה׳תשפ״ד 13.07.2024

שר החוץ ישראל כץ הגיע בערב שבת להעתיר באוהל הק'

שר החוץ ישראל כ"ץ שנמצא בביקור מדיני בארה"ב, הגיע בערש"ק לשאת תפילה על ציונו הקדוש של הרבי, לרגל היום הקדוש ג' תמוז שחל מוקדם יותר השבוע | אל השר, המצוי בקשרי ידידות עמוקים עם חסידי ושלוחי הרבי, הצטרף הנגיד ר' יוסף מיכאלשוילי מקראון הייטס | השליח הרב יוסף יצחק גרינברג מאלסקה ארח את השר והכין איתו את כתיבת הפ״נ ובו בקשת ברכה בשם כל עם ישראל בארה"ק
שר החוץ ישראל כץ הגיע בערב שבת להעתיר באוהל הק'


שר החוץ ישראל כ"ץ שנמצא בביקור מדיני בארה"ב, הגיע בערש"ק לשאת תפילה על ציונו הקדוש של הרבי, לרגל היום הקדוש ג' תמוז שחל מוקדם יותר השבוע. אל השר, המצוי בקשרי ידידות עמוקים עם חסידי ושלוחי הרבי, הצטרף הנגיד ר' יוסף מיכאלשוילי שיחי' מקראון הייטס 

הנגיד ר'  יוסף מיכאלשוילי הזמין את השליח הרב יוסף יצחק גרינברג מאלסקה לארח את השר ולהכין אותו לכתיבת הפ״נ ובו בקשת ברכה בשם כל עם ישראל בארץ ישראל.

השליח הרב גרינברג מסר לשר את הספר החדש ״לעשות שלום״ באנגלית, המתמצת את שיטת הרבי שהדרך היחידה לשלום בר-קיימא ושלום אמיתי היא רק בעמידה בתוקף מול כל הלחצים!

השר קיבל סקירה מפורטת מפי השליח על שיטת הרבי בקשר לשלימות הארץ, השר השיב שאכן אם היו שומעים בקול הרבי לא היינו מגיעים למצב הטרגי של השביעי באוקטובר. השר שהגיע עם אשתו רונית כתבו ביחד בחרדת קודש את הפ״נ ואח״כ קראו את המזמור תהלים של הרבי והניחו את הפ״נ על הציון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.