צבי סופר | יום ה' תמוז ה׳תשפ״ד 11.07.2024

סיום והכנסת ספר תורה לעילוי נשמת שלוחי הרבי בתענכים

קהל רב ומגוון השתתף אמש במעמד סיום והכנסת ספר תורה בחבל התענכים,  לעילוי נשמת השלוחים היקרים, הרב יצחק ידגר ורעייתו הרבנית שמחה ע"ה, שנשלחו על ידי הרבי לפני כשישים וחמש שנים והטביעו את חותמם על האזור | האות הראשונה בספר התורה נכתבה בזמנו ע"י הרב יצחק ידגר ע"ה   
סיום והכנסת ספר תורה לעילוי נשמת שלוחי הרבי בתענכים


קהל רב ומגוון מכל רחבי הארץ נהר אמש לחבל התענכים, למעמד סיום והכנסת ספר תורה שנכתב ע"י החתן הסופר המומחה ר' אבי לוי.
האות הראשונה בסה"ת נכתבה בזמנו ע"י הרב יצחק ידגר ע"ה ועתה הוכנס לעילוי נשמת השלוחים היקרים, הרב יצחק ידגר ורעייתו הרבנית שמחה ע"ה, שנשלחו על ידי הרבי לפני כשישים וחמש שנים והטביעו את חותמם על האזור.

האותיות האחרונות בספר התורה נכתבו בביתם של השלוחים, ששימש כבית חם ופתוח ונקודת חמה לכל. וממנו יצאו אלפי יהודים מכל גווני הקשת, מחוזקים וטעונים באור התורה והחסידות .

לאחר הטקס המרגש בביתם, יצאה תהלוכה ססגונית של למעלה מאלף איש בשירה וריקודים ובליווי תזמורת, בהנחייתו של יוסי ידגר אל עבר בית כנסת תהילת ה'. המעמד  סימל סגירת מעגל עבור הקהילה, כאשר ספר התורה הוכנס לבית הכנסת המרכזי בחבל התענכים, אותו ייסדו השלוחים במסירות נפש, וכיום נושא את שמם.

לאחר ההקפות והשמחה  המשיכו אל אולם השמחות, שם נערכה סעודת מצווה חגיגית ומרוממת למאות האנשים נשים וטף.

במהלך הסעודה נישאו דברים  מפי בני משפחת השלוחים וממשיכי דרכם ר' שמעון, ר' שמואל, ר' מוטי, ר' מנדי והחתנים ר' נפתלי חייבי ור' אבשלום קיל שממשיך את הפעילות לכל סוגיה וכן עמותת "גאולת מנחם" , ר' דני אדרי  ור' אבי לוי שהעלו על נס את פועלם ,  ועל ההשפעה העצומה שהייתה להם על חייהם ועל חיי הקהילה כולה.

הם סיפרו על הקשיים והאתגרים, על ההצלחות והשמחות ועל ההתקשרות לרבי ושממשיכה להוות מקור להשראה והכוונה. וכן על מקווה טהרה לנשים שנבנה בישוב אומן, בתי חב"ד בעפולה ובנס הרים ועוד.

 מי שיש לו סיפורים או אנקדוטות מהרב ע"ה מתבקשים לשלוח לואצאפ :0545928930 לספר שיצא  לאור בקרוב אי"ה. 

הערב נחתם  בתחושה של התעלות והתחזקות, מתוך החלטות טובות להמשיך את דרכם של השלוחים והעיקר הוא המעשה מתוך התקשרות למשה שבדורנו הרבי ולשליחות העיקרית קבלת פני משיח צדקנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.