צבי סופר | יום ד' תמוז ה׳תשפ״ד 10.07.2024

צפת: רקדו בהכנסת ספר תורה והתוועדו לרגל ג' תמוז

בצפת חגגו הכנסת ספר תורה מרגשת להיכל ישיבת תומכי תמימים "אהל מנחם מענדל" בעיר, שנערכה בשילוב התוועדות חסידית מעוררת לרגל יום ההילולא ג' תמוז | את ההתוועדות הנחה השליח הראשי ויו"ר המוסדות הרב חיים חייקל קפלן | בתום החלק הרשמי התקיימו שתי התוועדויות מקבילות: לתלמידי הישיבה - עם הר"מים והמשפיעים בראשות ראש הישיבה הרב שניאור זלמן קפלן, ולאנ"ש - עם המשפיע הרב אלישע שפירא, סגן מנהל סמינר 'בית חנה' בצפת
צפת: רקדו בהכנסת ספר תורה והתוועדו לרגל ג' תמוז

בצפת חגגו הכנסת ספר תורה מרגשת להיכל ישיבת תומכי תמימים "אהל מנחם מענדל" בעיר, שנערכה בשילוב התוועדות חסידית מעוררת לרגל יום ההילולא ג' תמוז.

לאחר מעמד סיום כתיבת האותיות שהתקיים במרכז 'אוצר הסת"ם', נאספו אנ"ש, ידידי הישיבה, רבני הישיבה ותלמידי התמימים והחלו לצעוד ולרקוד בתהלוכה מרשימה וחגיגית ברחובה של עיר, כאשר המשטרה לוקחת חלק בארגון ואבטחת האירוע, וסוגרת את הרחובות עבור התהלוכה.

עשרות רבות של אנשים, נשים וטף הצטרפו לשמחתה של תורה מן המדרכות הסמוכות, החלונות והמרפסות והתהלוכה הותירה רושם עז וקידוש השם גדול בשכונה.

עם הגעת התהלוכה להיכל הישיבה, נאמרו פסוקי 'אתה הראת' ונערכו שמונה הקפות כמנהג מתוך שמחה של מצוה, שירה וריקודים, יחד עם כל ספרי התורה הנוספים, כשתושבי העיר מצטרפים ומפזזים לכבודה של תורה.

עם תום מעמד הכנסת ספר התורה, בכניסתו של היום הגדול והקדוש, יום ההילולא ג' תמוז, הקהל הגדול שגדש את היכל הישיבה היסב לסעודת מצוה חגיגית והתוועדות לרגל יום ההילולא, בהשתתפות שלוחי הרבי, רבני קהילות הקודש בצפת, כ"ק האדמו"ר מנדבורנא שליט"א ורבנים נוספים מהגליל.

את ההתוועדות הנחה בכשרון רב השליח הראשי ויו"ר המוסדות הרב חיים חייקל קפלן ובמהלכה נשאו דברים על היום הגדול והקדוש ומשמעותו עבור עם ישראל, על חיזוק ההתקשרות הנדרשת מאתנו ועל הציפיה והבטחון שבקרוב ממש נזכה להתראות עם כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו זצוקללה"ה נבג"מ זי"ע, בגוף גשמי ולמטה מעשרה טפחים, והוא יגאלנו.

עם תום החלק הרשמי התקיימו שני התוועדויות מקבילות לתוך הלילה: לתלמידי הישיבה - עם הר"מים והמשפיעים בראשות ראש הישיבה הגאון החסיד הרב שניאור זלמן קפלן, ולאנ"ש - עם המשפיע הרב אלישע שפירא, סגן מנהל סמינר 'בית חנה' בצפת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.