מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשס״ו 27.12.2005

ynet על שלושת הנינים שנולדו בלילה אחד

אתר האינטרנט ynet מפרסם הערב את סיפרם של ר' יואל ובריינדי פלישמן שבלילה האחרון נולדו להם שלושה נינים, שפורסם הבוקר בפרסום ראשון ב-COL. לבני הזוג פליישמן, בשנות ה-80 לחייהם, שישה ילדים, 40 נכדים ו-51 נינים, שלושה מהם נולדו, הלילה (ב'). בנם, ר' מנחם פליישמן אמר ל-ynet: "מדובר בנס חנוכה ששלושה נינים, שני בנים ובת נולדו ביום אחד". הכתבה המלאה מאתר ynet ב'כתבה מלאה'
ynet על שלושת הנינים שנולדו בלילה אחד
חג חנוכה שמח במיוחד למשפחת פליישמן מירושלים. כשהודיעו הלילה ליואל ובריינדי פלישמן שנולד להם נין נוסף, הם לא כל כך התרגשו הרי בישרו להם את הבשורה הזו כבר עשרות פעמים. כשסיפרו להם שנולד להם עוד נין באותו לילה, הם חשבו שמדובר בצירוף מקרים. אבל שבישרו להם שנולד להם נין שלישי, בתוך כמה שעות, הם הודו שמדובר בנס, שארע למשפחתם בערב בו הודלק הנר הראשון של חנוכה.

לבני הזוג פליישמן, בשנות ה-80 לחייהם, שישה ילדים, 40 נכדים ו-51 נינים, שלושה מהם נולדו, הלילה (ב'). בנם, מנחם פליישמן אמר ל-ynet: "מדובר בנס חנוכה ששלושה נינים, שני בנים ובת נולדו ביום אחד".

בני הזוג פליישמן מתגוררים בשכונה חרדית בירושלים. השניים הצליחו לשרוד את השואה, בזמן שרוב בני משפחותיהם ניספו. בני הזוג התחתנו מייד לאחר מלחמת העולם השנייה בהונגריה. ב-1948 הם עלו לארץ והחליטו להקים בית בישראל, לשניים נולדו בארץ שישה ילדים, שני בנים וארבע בנות. בניהם שנישאו, הרחיבו את המשפחה, ילדיהם הביאו לעולם 40 נכדים, גם הנכדים גדלו והתחתנו וכיום יש לבני הזוג פליישמן 51 נינים.

הבן, מנחם מספר בגאווה על ההיסטוריה של משפחתו ששרדה את השואה: "הפואנטה של הסיפור שהקדוש ברוך הוא עזר לנו לצאת מהשואה, כשאימי היתה במחנה ההשמדה אושוויץ בשנת 44', כשהיתה בת 19, הנאצים הכניסו אותה יחד עם עוד נשים לתאי הגזים. הנשים ואימי חיכו מספר שעות בתאי הגזים, כנראה שהשתבש משהו אצל הנאצים, והם נאלצו להוציא את הנשים מתאי הגזים. האבא היה בתקופת השואה, במחנה העבודה, ברגן בלזן בגרמניה, ואחר כך עבר למחנה טרנזשטט שבצ'כיה. כשהסתיימה המלחמה אבי שקל 25 קילו. למפגש עם אימי הוא הגיע עם מזוודה ריקה במטרה לעשות עליה רושם", סיפר מנחם.

בני המשפחה לא צריכים לדאוג ולחפש מוהל שימול את שני הבנים בשבוע הבא, ביום האחרון של חנוכה. הבן מנחם הוא מוהל במיקצועו ובשמחה הוא יימול את שני הנינים החדשים של הוריו. "לקום מהאפר, מהשריפה ולהקים משפחות, זאת המצווה והנקמה המתוקה בצורר שרצה להשמיד ולהרוג אותנו, כשהקמנו משפחות לתפארת. אימי מאוד מתרגשת ושמחה. נוספו למשפחה שני בנים ששמם ייקבע רק בברית, והבת שנולדה שמה בישראל יהיה מרים, על שם סבתא של אמי שנספתה בשואה". אמר פליישמן.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מזל טוב ענקי
כ"ו כסלו ה׳תשס״ו
שתזכו לעוד הרבה
אוהבת רחלי א
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.