חיים זלצמן | יום ג' תמוז ה׳תשפ״ד 09.07.2024

אשקלון: עוצמה והתקשרות באירוע המרכזי לציון ג' בתמוז

למעלה מ-500 תושבי אשקלון, ידידי ומקורבי בתי חב"ד, השתתפו באירוע המרכזי והמכובד לציון 30 שנה להילולא ג' תמוז, שהתקיים באולמי 'לורד גארדן' ביום ראשון השבוע • מר טירן יעקב, אביו של סמ"ר אוריה יעקב הי"ד שנפל ברצועת עזה במהלך מלחמת "חרבות ברזל",  הדליק נר לזכרו, לימד משניות ואמר קדיש לע"נ בנו וכלל הנופלים
אשקלון: עוצמה והתקשרות באירוע המרכזי לציון ג' בתמוז
צילום: חיים טוויטו

למעלה מ-500 תושבי אשקלון, ידידי ומקורבי בתי חב"ד, השתתפו באירוע המרכזי והמכובד לציון 30 שנה להילולא ג' תמוז, שהתקיים באולמי 'לורד גארדן' ביום ראשון השבוע.

אירוע ההילולא המרכזי באשקלון הפך במהלך השנים האחרונות למסורת של חיבור יהודים לרבי, לדרך החסידות ולפעילות שלוחי הרבי בעיר.

בכניסתם למתחם האירוע, חתמו המשתתפים על פ"נ לרבי, נהנו מרכישת ספרי הרבי ונחשפו למעצמת חב"ד באשקלון.

באירוע היוקרתי שהופק ע"י חברת  'צבעים הפקות',  נהנו המשתתפים מסעודת מצווה מכובדת, דברי תורה וקטעי וידאו עוצמתיים שהמחישו את המשמעות המעשית של 'יתיר מבחיוהי'.

הערב נפתח באמירת פרק התהילים של הרבי ופרק תהילים נוסף  שהוקדש לזכות חיילי צה"ל ולנצחון עם ישראל. מנכ"ל מוסדות חב"ד, הרב שמואל גרוזמן, הסביר בטוב טעם את דברי הזוהר - 'יתיר מבחיוהי' ואת הביטוי המעשי לכך באשקלון ובעולם כולו.

איש החסד, מר גבי מכלוף, התומך המרכזי באירוע, התכבד להדליק את נר ההילולא יחד עם משפחתו, אליו נלווה ידידו השליח הרב משה וילנקין, שיחד זוכים לקיים את אירוע ההילולא בשנים האחרונות. ידידי חב"ד נוספים המסייעים לשלוחים במהלך השנה זכו גם הם בהדלקת נרות ההילולא.

השליח הראשי ויו"ר המוסדות, הרב מנחם ליברמן שיתף את הקהל בימי ה'בראשית' של השליחות באשקלון, באתגרים איתם נאלץ להתמודד ואת ההצלחה הגדולה של מוסדות החינוך ופעילות בתי חב"ד.

מר טירן יעקב, אביו של סמ"ר אוריה יעקב הי"ד שנפל ברצועת עזה במהלך מלחמת "חרבות ברזל",  הדליק נר לזכרו, לימד משניות ואמר קדיש לע"נ בנו וכלל הנופלים.

ראש העיר, מר תומר גלאם, דיבר בחום על מסירותם ועבודת הקודש לקירוב לבבות של שלוחי הרבי בעיר. בסיום דבריו הביע ראש העיר רצון עז להמשיך לסייע ולתמוך ככל יכולתו.

על חשיבות הנסיעה לרבי ותפילה באוהל, צפו 'המשתתפים בסיפורם של שני תושבי אשקלון שזכו לבקר באוהל ושם זכו למופתים ולהשגחה פרטית מיוחדת.

רגע מרומם ומרגש במיוחד נרשם כאשר כל הקהל יחד ניגן את ניגון "ארבע בבות" ולאחר מכן פצחו בריקודי שמחה סוערים של כלל המשתתפים.

אין ספק כי השפעתו של האירוע תחקק בליבם של המשתתפים ותחזק את הקשר לרבי ולפעילות בתי חב"ד בעיר אשקלון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.