מנדי ברגר | יום ג' תמוז ה׳תשפ״ד 09.07.2024

ב'אוהל' הקדוש: מאות תמימים בכינוס התעוררות של ה'וועד'

ועד תלמידי התמימים העולמי ערכו כינוס מיוחד עבור תלמידי הישיבות מארץ הקודש שהגיעו לחצרות קדשנו אל הרבי ליום ההילולא ג' תמוז, שלשים שנה
ב'אוהל' הקדוש: מאות תמימים בכינוס התעוררות של ה'וועד'

ועד תלמידי התמימים העולמי ערכו כינוס מיוחד עבור תלמידי הישיבות מארץ הקודש שהגיעו לחצרות קדשנו אל הרבי ליום ההילולא ג' תמוז, שלשים שנה.

את הכינוס הנחה יו''ר ועד תלמידי התמימים באה''ק הרב מענדי קנלסקי, שעורר את התמימים להתבונן היטב בגודל הזכות והאחריות להיות 'דעם רבינ'ס קינדער' ברגעים שכאלה.

יחד עם קטעים משיחות קודש על המשכיות ונצחיות הנשיאות גם אחרי מצב של הסתלקות - נשאו דברים ר' מענדל שארף מהישיבה בדעטראיט, הרב זלמן גופין המשפיע בכפר חב''ד, והשליח בניו לונדון קונטיקט ר' אברהם שטרנברג.

המשפיעים עוררו על כך שהקשר עם הרבי ממשיך בדיוק אותו דבר כמו לפני ג' תמוז, ו'שהוא בחיים' ואדרבה 'נאך מער לעבדיקער' מתוך צימאון ותשוקה ש'רצוננו לראות את מלכנו.

בתום האירוע חולקה החוברת 'נאך מער לעבדיקער' - קובץ מושקע עליו עמלו במשרדי הועד בשבועות האחרונים, הכולל שיחות קודש של הרבי על כך שגם אחרי ההסתלקות האמת היא ש''הוא בחיים'', מאמר של הרב זלמן קפלן מהישיבה בצפת, שו''ת 'מאי התקשרות' עם הרב אפרים דמיחובסקי מהישיבה בכפר חב''ד, סקירה מרוממת על חודש שבט תש''מ עם הרבי - שלשים שנה מתש''י, ועוד.

הקובץ התקבל בשקיקה אצל התמימים ואנ''ש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.