מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשס״ו 27.12.2005

נחנך 'בית הילד' בקרית שמואל

אמש נחנך "בית הילד" בקרית שמואל על-ידי מוסדות חב"ד בקריות בראשות השליח הרב משה שמואל אוירכמן. בשעה שעלה לדבר מנהל בית ספר בקרית מוצקין שיפר על עשרות תלמידים רעבים הלומדים אצלו, לא נשארה באולם אף לא עיין אחת יבשה. המנהל, אלי הבר, הדהים את הנוכחים - בהם הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, רבה הראשי של חיפה הרב שאר ישוב הכהן, ראש העיר קרית ים עו"ד שמואל סיסו וראש העיר קרית ביאליק מר רפי ורטהיים, ואישי ציבור נוספים. הוא תיאר ילדים עזובים, סיפר על תלמידים המגיעים לבית הספר שבטנם מקרקרת מרעב כרוני. אז הבינו כל הנוכחים עד כמה היתה נחוצה הקמתו של "בית הילד" על התפר שבין קרית חיים לקרית שמואל, דווקא במקום בו הרימה מדינת ישראל ידיים.
נחנך 'בית הילד' בקרית שמואל
"בית הילד" שנחנך הוא תוצר סופי שהחל בחזונו של שליח הרבי בקריות, הרב משה אוירכמן, שהצליח לגייס מספר מרשים של מתנדבים שנרתמו למען הקמתו של בית חם לילדים במצוקה. ראשון נרתם הנדיב יהושע לפסקר מניו ג'רסי, ארה"ב, שהסכים לממן את כל הפרוייקט.

בית הילד יוכל לקלוט בשלב הראשון כמאה ילדים - במרכז הייחודי יקבלו הילדים ארוחת צהריים, סיוע בשיעורי בית, לימודי מחשבים, תרבות וספורט.

את אירועי הפתיחה הנחה איתי רפופורט. רפופורט הפיק את אירוע הפתיחה והצליח להביא אל הטכס גלריה מכובדת של אישי ציבור, שלא יכלו להישאר אדישים מול ההתלהבות שלו מהפרוייקט.

יותר מכל נפעמו הנוכחים להביט ולשמוע את האיש שהגיע כפליט באוניית מעפילים בלתי ליגאלית לחופי ישראל לפני שישים שנה, וכיום, כבעל ממון, הוא מחזיר לחברה בישראל, היכן שהמדינה ומוסדותיה כבר לא עושות דבר. יהושע לפסקר ריגש את הנוכחים והתחייב לסייע לילדי ישראל כל עוד נשמתו באפו.

אחרון הדוברים היה הרב אוירכמן שבין השאר הודה למנהלי מוסדות החינוך ובראשם השליח הרב יהודה ירמיהו שילדקרויט על כל העזרה והסיוע בפרוייקט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.