COL | יום ב' תמוז ה׳תשפ״ד 08.07.2024

חי בביטחון בה', ונפטר צעיר. מה קרה להבטחה שיהיה טוב?

רבים מאיתנו הכירו מישהו כזה מקרוב: אדם טוב, ירא שמים, גומל חסדים ובוטח בה', שיום אחד הוא חלה, התמודד עם המחלה שלו בגבורת נפש, ובסופו של דבר נפטר והחזיר את נשמתו לבורא עולם. "דודי ירד לגנו לקטוף שושנים" - אלוקים לוקח אליו את הטובים ביותר | אבל רגע, איפה ההבטחה שהבוטח בה' חסד יסובבנו, מה נאמר לעצמינו בפעם הבאה שננסה להתחזק בבטחון בה'? פרק שישי בסדרת הפודקאסט הפופולארית ׳בטחון לחיים’ - הרב לוי נפרסטק והרב נטע גערליצקי משוחחים בפשטות ובבהירות על בטחון בה׳ בצורה הכי פרקטית והכי מעשית לחיי היום יום
חי בביטחון בה', ונפטר צעיר. מה קרה להבטחה שיהיה טוב?

פרק 6: הוא חי בביטחון גמור בהשם, ונפטר צעיר - מה קרה להבטחה שיהיה טוב? פודקאסט בטחון לחיים
רבים מאיתנו הכירו מישהו כזה מקרוב: אדם טוב, ירא שמים, גומל חסדים ובוטח בה', שיום אחד הוא חלה, התמודד עם המחלה שלו בגבורת נפש, ובסופו של דבר נפטר והחזיר את נשמתו לבורא עולם. 

יש כבר פסוק מן המוכן שמתאר את התגובה למקרים אלו: "דודי ירד לגנו לקטוף שושנים". ויש גם פתגם רווח בגירסה עכשווית:  אלוקים לוקח אליו את הטובים ביותר. 

אבל רגע, איפה ההבטחה שהבוטח בה' חסד יסובבנו, מה נאמר לעצמינו בפעם הבאה שננסה להתחזק בבטחון בה'? למה שנחשוב שדווקא אצלינו הבטחון יועיל, אם אנשים גדולים מאיתנו בטחו, ולכאורה לא ראינו שהבטחון הועיל  להם?

 איך אחרי כל המקרים האלו של השליחה הצדקנית שהשאירה 4 יתומים ובעל שבור, ואיש החסד שהשאיר 9 יתומים שלא הספיק להוביל אותם לחופה, אנחנו יכולים להתייחס להבטחה: תחשוב טוב יהיה טוב, כהבטחה מעשית ורלוונטית לחיים שלנו?

פרק שישי בסדרת הפודקאסט הפופולארית ׳בטחון לחיים’ - הרב לוי נפרסטק והרב נטע גערליצקי משוחחים בפשטות ובבהירות על בטחון בה׳ בצורה הכי פרקטית והכי מעשית לחיי היום יום. צפו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.