צבי סופר | יום א' תמוז ה׳תשפ״ד 07.07.2024

מבצע מיוחד של צעירי חב"ד: חסידים מחברים יהודים לרבי

לקראת יום ההילולא ג' תמוז – שלושים שנה, צעירי חב"ד יוצאים במבצע ארצי מיוחד: "לחבר יהודים לרבי" | באתר חב"ד ישראל הושק אזור ייעודי חדש המיועד לציבור הרחב ומוקדש כולו לרבי, לדמותו ולתורתו | באתר ניתן לכתוב לרבי ולשלוח ישירות בקשות לאוהל הקדוש, לצפות בתמונות ולקרוא סיפורים מיוחדים על הרבי, וכן לרכוש מגוון ספרי עיון והדרכה לחיים מתוך תורתו המאירה של הרבי
מבצע מיוחד של צעירי חב


באתר חב"ד ישראל הושק אזור ייעודי חדש המיועד לציבור הרחב ומוקדש כולו לרבי, לדמותו ולתורתו. באתר ניתן לכתוב לרבי ולשלוח ישירות בקשות לאוהל הקדוש, לצפות בתמונות ולקרוא סיפורים מיוחדים על הרבי, וכן לרכוש מגוון ספרי עיון והדרכה לחיים מתוך תורתו המאירה של הרבי.

באתר המיוחד על הרבי עלה לאוויר גם פרויקט מיוחד על ניגוני הרבי. בעיצוב מרהיב ומושך, האתר מציג את סיפורם של ניגוני הרבי, עם המסרים לחיים שהרבי לימד וביצועים מגוונים ומעוררי רגש לניגוני הרבי.

בצעירי חב"ד יצאו גם בקמפיין פרסומי ענק ברשתות החברתיות ובערוצי התקשורת, בקריאה לציבור הרחב להתחבר לדמותו ולתורתו של הרבי. כמו כן, בצעירי חב"ד קוראים לכל אחד ואחד מאנ"ש להתגייס ולהביא כמה שיותר יהודים מאנשי הקשר שלו להיכנס לאתר ולמצוא את החיבור שלו לרבי, באמצעות הפצת הפרסומים הייעודיים ובחלוקת כרטיסי כתיבה לרבי שניתנים להשגה ללא עלות במשרדי צעירי חב"ד.

"אלו ימים לא רגילים", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי חב"ד. "אפשר לראות ולהרגיש בצורה מוחשית את הצורך הנפשי של יהודים מכל הסוגים להתחבר למקור אמיתי של כוח ואמונה. אנחנו יכולים לנצל את ההתעוררות הגדולה הזו ולחבר רבבות נשמות לרבי, בצורה פנימית ואמיתית. להכיר להם את דמותו הקדושה של הרבי ואת תורת החיים של הרבי, ולגרום לכמה שיותר יהודים להתקשר לרבי. לשם השקענו משאבים עצומים, כך שבמקום אחד יהודי יכול למצוא את החיבור לרבי שידבר אליו".

לקבלת פרסומים המוכנים להפצה שלחו הודעת ווצאפ עם הספרות 474 למספר טלפון 033761345

פרוייקט ג' תמוז באתר חב"ד ישראל: לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.