מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשפ״ד 07.07.2024

לנופש הזה תכינו את המצלמה – אלו הנופים שמחכים לכם

חברת התיירות 'ברלאס' שבבעלות חב"דית הכינה עבורכם נופש חלומי, עם מסלול טיולים החוצה את מדינות אוסטריה, שוויץ וגרמניה, ומעניקה לכם הזדמנות למפלט מהחום והלחות הקייצית, והשגרה היומית – לשבוע ימים של אוויר פסגות הרי אירופה, אל מול נופי בראשית מרהיבים ועוצרי נשימה • במלון יוקרתי עם ספא, בריכת שחייה וחדרים מפנקים, תטעמו את הקולינריה האיכותית, בכשרות למהדרין, בשרים בשחיטת ליובאוויטש ואווירה מיוחדת בחבל הטירול • והכל? במחיר שווה לכל כיס ועם הטבה לגולשי COL. הזדרזו להירשם, מקומות אחרונים!
לנופש הזה תכינו את המצלמה – אלו הנופים שמחכים לכם
צילום: באדיבות אתר חברת ברלאס

לצפייה בתכנית של החופשה המושלמת - לחצו כאן!

 

החופשה || מוזמנים לקיץ הכי מרענן בפסגת הנופש טירול אוסטריה

חופשת קיץ קרירה ונעימה בין פסגות גבוהות, קרחונים מרהיבים, מפלים עוצמתיים ומעל 200 אגמים שוצפים, יערות ומדרונות רעננים, שדות ונופי פרא, עמקים וכפרים ציוריים שלא שלטה בהם יד אדם והשתמרו בצורתם המקורית. זו הסיבה שחבל הטירול נחשב לאחד מפלאי הטבע היפים בעולם עם נופים שאין כמותם – כל זה ועוד שלל אטרקציות ופעילויות מחכים לך בחופשה המושלמת בחבל הטירול.

 

הגישה || החוויה מתחילה כבר ביציאה לדרך

הדרך למלון עוברת בכבישים נוחים ומהירים, ללא פיתולים קשים או תלילות לצד נופים מרהיבים מרחיבי דעת ומשובבי נפש של חבל הטירול שתפגשו בדרככם. 

כבישים נוחים ומהירים, נופים מרהיבים בדרך, שדות התעופה הקרובים והמומלצים ביותר לנחיתה הינם ממינגן, ציריך ומינכן. שדות התעופה הרחוקים יותר הינם זלצבורג, מילאנו, באזל. לנוחיותכם אל מול המלון פועל קו שאטל חינמי לעיירות סנט אנטון לך וצורס, בתדירות יומית 8 פעמים ביום.

הלוקיישן || סנט קריסטוף

פנינת הסקי הגבוהה בטירול 1800 מ'.

הצד הצפוני של חבל הטירול משופע מרחבים ירוקים ופלגי מים אינסופיים לצד אוויר הרים צלול וטהור. אחת מפנינות היופי היא העיירה המפורסמת סן אנטון אם ארלברג הנמצאת על גדות נהר רוזאנה (ROSANA) ועל מסלול מסילת הרכבת הראשית המקשרת בין אוסטריה ושווייץ. בגובה 500 מ' מעליה מתנשאת אל-על עיירת הסקי הגבוהה סן קריסטהוף, האידיאלית למפלט מצויין מהחום והלחות של עונת הקיץ, עד לנקודה הגבוהה ביותר בפסגת ואלוגה (VALUGA) המרשימה בגובה 2800 מ' מעל פני הים.

המחוז נחשב לאחר מאתרי הסקי המפורסמים בעולם, שאירח אליפות עולם בסקי אלפיני. מרחבי הגלישה המחוברים לעיירות לאך, צורס עד לעיירה הגבוהה ביותר בסביבה, סנט קריסטוף עוטים מרבד ירוק-עז אינסופי בעונת הקיץ, ושלוות הטבע שאופפת את הסביבה כאילו לקוחה מהאגדות.

 

לצפייה בתכנית של החופשה המושלמת - לחצו כאן!

 

המלון || החוויה המושלמת שלך מתחילה כאן

מלון Hit The Sky – הוא ממש "גע בשמיים" ולא בכדי, הלובי ומסעדת המלון, מעוצבים באווירת פופ-אפ נועזת וחדשנית המעניקה תחושת עולמות ממסעדת פיין דיינינג אל תוככי מלון אלפיני בוטיקי. במלון 73 חדרים אלפינים, אשר פונים אל נוף בראשיתי קדום, בחלק מהחדרים תמצאו מרפסות מרווחות הצופות לנוף פנורמי ובחלקם חלונות ענקיים אשר מביאים את הנופים הישר אל חדרכם.

מלון בוטיק - חוויה קולינרית - שירות VIP - נוף מרהיב!

הספא || נפש בריאה בגוף בריא

חזרת מעוד יום טיול מרגש? זה הזמן לפנק את עצמך במתחם ה -SPA של המלון, המציע מגוון טיפולים מרגיעים שישחררו כל שריר תפוס עם סאונה יבשה, ג'קוזי מפנק או עיסוי מרגיע.

חדר הכושר או הבריכה הם זמן טוב לחילוץ עצמות בסוף יום חוויות גדוש, ומה טוב יותר מדרינק מפנק בבר הקוקטיילים והמשקאות של המלון. בריכת שחיה, סאונה יבשה, חדר כושר, בר משקאות!

הקולינריה || חוויה קולינרית בכשרות מהודרת

אתם מוזמנים לאירוח מפנק על בסיס חצי פנסיון, עם מזנון עשיר בארוחת בוקר וערב, ואפשרות חופשית להכנת כריכים לצהרים, קפה ועוגה ובר שתיה מוצע חופשי לאורך כל היום. בשבת תזכו לאירוח בפנסיון מלא כולל בר קידוש מפואר המעורר ציפייה והפך לשם דבר בפסגת הקולינריה.

אצלנו תיהנו מארוחות ממיטב השפים, אשר אינם מתפשרים בטיב ואיכות המזון. מזנון עשיר ומרהיב עם מגוון רחב של מיטב המטעמים: ברים עשירים ומלאים בכל טוב, מנות אחרונות, ומזנוני קינוחים מתוקים. אצלנו נהנים מארוחת בוקר מרעננת שכיף לפתוח בה יום חדש עם ניחוח הלחמים הטריים, בר סלטים מגוון, הוופל הבלגי עם הניחוח המרענן וכוס הקפה ביד על המרפסת אל מול נוף ציורי ומדהים של חבל הטירול.

הנופים || מה רבו מעשיך ה'

האזור ההררי הגבוה מבטיח לך שלג חזק בעונת החורף, אל מול אוויר פסגות צלול טובל בירוק בעונת הקיץ, מה שהופך את המלון לאתר נופש מושלם בלב הנוף לחופשה חלומית בחורף וגם בקיץ.

תהיו בטוחים שתוכלו להתרגש וליהנות מהנוף הפנורמי הקסום שנשקף מולכם אל נוכח הפסגות ומורדות ההר עד לעבר העיירה סנט אנטון.

 

לצפייה בתכנית של החופשה המושלמת - לחצו כאן!

 

השירות || שירות מקצועי ומוקפד

צריכים עזרה בהזמנת טיסה, השכרת רכב, הצעות למסלולי טיולים או כל דבר אחר? הצוות המנוסה שלנו מציע שירות קונסיירז' מותאם אישית. בין אם אתם זקוקים לנהג פרטי, איסוף משדה התעופה או כל בקשה אישית אחרת. הצוות שלנו נבחר בקפידה ועומד הכן לשירותכם, להנעים לכם את תקופת החופשה לענות על הצרכים, ולהעניק לכם שירות מסור ככל שנדרש – נשמח תמיד לשרת אתכם!

האטרקציות || להנות מכל רגע

ממתינים לכם אינספור אטרקציות החל ממסלולי הליכה ברמות שונות, רכבלים מעפילים אל-על בינות לפסגות, קרחונים מרשימים, גשרים תלויים מעל נקיקי וערוצי נחלים, ועד למגלשות הרים, רפטינג, מצנחי רחיפה, פארקים אתגריים לטיפוס ואקסטרים ועוד. לנוחיות המטייל העצמאי רשימת 50 המקומות המומלצים יפורסמו בלובי המלון.

הטיולים:

יום 1

פסגות ומפלים בשוויץ

אנחנו מזמינים אותך לחוות את יופייה הפראי של שוויץ! נתחיל את הבוקר בנסיעה לכיוון העיירה הציורית אפנצל (APPENZELL), הממוקמת דרומית לאגם קונסטאנץ', שם נוכל להתרשם מבתי העץ המעוטרים בציורי הקיר היפהפיים. נעלה ברכבל לפסגת ההר בגובה 1,794 מטרים וניהנה מתצפית מרהיבה על כל העיירות והכפרים הפרושים מתחתינו. לאחר מכן נבקר במפלי הריין המדהימים, הגדולים ביותר באירופה, שם נוכל לחוש את עוצמת המפלים מקרוב ונצפה על הסלע שבמרכז המפלים, המעוטר בדגל שוויץ.

יום 2

צפון הטירול וקפיצה קטנה לגרמניה

המסע הקסום לצפון הטירול! נתחיל את היום בנסיעה לעיירה הציורית הולצגאו, בה חזית קירות הבתים עם סיפור מצויר. חוויית ההליכה מהעיירה אל המרחב שסביבה היא שילוב בין הטבע לעיירה עצמה משם נמשיך לגשר התלוי Highline 179 באורך 406 מטר, נעלה בפינקולור ונחצה את העמק בגובה 115 מטר. נבקר באגם פלנזי החביב ובמפל Lechfall, ונתפעל מכמויות המים העצומות של חבל הטירול.

יום 3

הרי הטירול–מגלשת ההרים הארוכה באירופה והמפל הגבוה ביותר בטירול

יום מלא אדרנלין והתרגשות! ניסע לעיר אימסט, ונעפיל אל "הוך-אימסט" שבו נמצאים מגלשות הרים הארוכות ביותר באירופה. נעלה ברכבל לפסגת ההר בגובה 1550 מטר ואת דרכנו חזרה נרד במגלשות הרים על מסלול מפותל עם ה-Alpine Coaster (ספידי כיף) שהוא הגדול מסוגו בעולם במסלול שאורכו 3.6 ק"מ, חוויה שאין לפספס. לאחר מכן נבקר במפלי שטויבן (Stuibnfall), המפל הגבוה ביותר בטירול, נעלה על המרפסות ונרד במדרגות כדי ליהנות מהמראות המרהיבים של המפלים, גם נתרטב קצת מהשפריץ! במסלול זה כל הדרך בירידה, והאוטובוס יאסוף אותנו בסוף המסלול בתחתית העמק, באם יותיר הזמן ניהנה ממסלול הליכה קצר סביב אגם פיבורגר (Piburger).

 

לצפייה בתכנית של החופשה המושלמת - לחצו כאן!

 

יום 4

קרחון שטובאי והעיר האוניברסיטאית אינסברוק

יום מושלם לחובבי הנופים הבלתי נגמרים! נעלה ברכבל לעמדת תצפית בגובה 3,210 מטרים מעל פני הים ונתרשם מנוף פנורמי עוצר נשימה, אשר צופה עד להרי הדולומיטים הרחוקים באיטליה. נבקר במפלי גראווה בעמק שטובאי (Grawa), המפלים הרחבים ביותר ברכס האלפים המזרחיים, ולסיום נעצור בעיר אינסברוק לסיור קצר ושופינג.

יום 5

קניון לויטאש ופסגת הר הואלוגה

נפתח את הבוקר בסיור רגלי מרהיב בקניון לויטאש, לאורך קירות סלע גבוהים על גבי גשרי מתכת ומסלולי הליכה מאבן מקובעים לדפנות הקניון. נלך על גשר פנורמי בגובה רב ונתרשם מהנופים המדהימים של האזור. בסיום היום נעפיל עם הרכבל לפסגת הר הואלוגה (Valluga) במרומי סנט אנטון וניהנה מתצפית בלתי נשכחת.

|| סיורים יומיים עומדים לרשותכם

כדי להעניק לכם את החופשה המושלמת, בנינו טיול אשר בנוי מכל הטוב שיש לחבל טירול להציע לך ואנחנו מזמינים אותך לקבל הצצה לתוכנית הסיורים השבועית המלאה שלנו.

 

לצפייה בתכנית של החופשה המושלמת - לחצו כאן!

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.