מנדי ברגר | יום כ"ו סיון ה׳תשפ״ד 02.07.2024

פרופ' דרשוביץ באלסקה: "הרבי חזה הכל מראש. הרבי צדק"

אירוע נוצץ התקיים במרכז הקהילתי של חב״ד באלסקה, לכבוד ג׳ תמוז 30 שנה, בנוכחות הסנאטור של אלסקה מר דן סאליבן, מושל אלסקה מר מייק דאנליבי, ראש העיר אנקארעדזש מר דייב בראנסן, סגנית המושל ננסי דאלסטראם, והסנאטורית שעלי יוז ובהשתתפות ראשי ותומכי הקהילה היהודית באלסקה • אורח הכבוד היה המשפטן הנודע, פרופסור אלן דרשוביץ, שסיפר בנאומו על שלושת הפגישות שלו עם הרבי
פרופ' דרשוביץ באלסקה:

אירוע נוצץ התקיים במרכז הקהילתי של חב״ד באלסקה, לכבוד ג׳ תמוז 30 שנה, בנוכחות הסנאטור של אלסקה מר דן סאליבן, מושל אלסקה מר מייק דאנליבי, ראש העיר אנקארעדזש מר דייב בראנסן, סגנית המושל ננסי דאלסטראם, והסנאטורית שעלי יוז ובהשתתפות ראשי ותומכי הקהילה היהודית באלסקה. 

אורח הכבוד היה המשפטן הנודע, פרופסור אלן דרשוביץ, שסיפר בנאומו על שלושת הפגישות שלו עם הרבי, על הבחינה שהרבי בחן אותו במסכת בבא קמא כשהיה בגיל בר מצוה, ועל ההתכתבות שהיתה לו עם הרבי שבה הוא נוכח לדעת איך שהרבי חזה הכל מראש ואיך שהוא צדק. 

מר דרשוביץ התבטא שהיה רוצה שיכתבו על המצבה שלו שהוא עזר לבנות את הבית חב״ד באוניברסיטת הרווארד שבה מכהן, כי לדעתו חב״ד זה הארגון הכי חשוב עבור העם היהודי ועבור הסטודנטים באוניברסיטאות. 

הפרופסור סיפר שראה זאת במיוחד מאז פרוץ המלחמה באוקטובר 7, שאילולי חב״ד המצב באוניברסיטאות עם ההפגנות פרו פלסטיניות היה קשה מנשוא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.