| | יום כ"ג סיון ה׳תשפ״ד 29.06.2024

שני חיילי צה”ל נהרגו בסוף השבוע בקרבות בצפון הרצועה

שני חיילי צה”ל נהרגו בסוף השבוע בקרבות בצפון הרצועה: סמ”ר יאיר אביטן הי”ד, בן 20 מרעננה ורס”ל (במיל’) יקיר שמואל טייטלבוים הי”ד, בן 21 ממעלה אדומים | יותר מ-40 היתקלויות בין לוחמי צה”ל לבין מחבלים. סמ”ר יאיר אביטן הי”ד נהרג בהיתקלות עם מחבל שהסתתר במבנה, רס”ל יקיר שמואל טיטלבוים הי”ד נהרג מירי צלף | לוחם מגדוד 13 בחטיבת גולני וקצין לוחם מגדוד רותם שבחטיבת גבעתי, נפצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה
שני חיילי צה”ל נהרגו בסוף השבוע בקרבות בצפון הרצועה
צילום: דו"צ

שני חיילי צה”ל נהרגו בסוף השבוע בקרבות בצפון הרצועה: סמ”ר יאיר אביטן הי”ד, בן 20 מרעננה, לוחם בגדוד 890 שבחטיבת הצנחנים ורס”ל (במיל’) יקיר שמואל טייטלבוים הי”ד, בן 21 ממעלה אדומים, לוחם בגדוד 77 שבחטיבת השריון 7.

נרשמו יותר מ-40 היתקלויות בין לוחמי צה”ל לבין מחבלים. סמ”ר יאיר אביטן הי”ד נהרג בהיתקלות עם מחבל שהסתתר במבנה, רס”ל יקיר שמואל טיטלבוים הי”ד נהרג מירי צלף. 

בנוסף, לוחם מגדוד 13 בחטיבת גולני וקצין לוחם מגדוד רותם שבחטיבת גבעתי, נפצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

הלוחם מגדוד 13 נפצע בהיתקלות עם מחבלים, הקצין הלוחם מגדוד רותם נפצע מירי נ”ט לעבר הכוח.

השניים פונו לבית רפואה לקבלת טיפול רפואי, משפחותיהם עודכנו.

הלווייתו של סמ”ר אביטן יצאה אמ"ש מוצ"ש מבית משפחתו. הוא הותיר אחריו הורים, עינת ומימון, ושלושה אחים צעירים ממנו. הוא גדל ברעננה, למד בבתי הספר אריאל, מיתרים והתיכון המדעי טכנולוגי אמי”ת כפר בתיה.

ראש העיר רעננה חיים ברוידא: “הלב נשבר עם היוודע דבר נפילתו בקרב של סמ”ר יאיר אביטן ז”ל, בן העיר, מלח הארץ, שחרף את נפשו בהגנה על ביטחון המדינה. קהילת רעננה כואבת את כאבה של משפחת אביטן, מחבקת אותה ועוטפת אותה בשעתה הקשה”.

דניאל בארי, מנהל תיכון אמי”ת איתן במעלה אדומים, אמר כי קהילת אמי”ת איתן כולה אבלה על נפילתו של הבוגר יקיר טייטלבוים: “תלמיד עדין וצנוע שהיה אהוב על חבריו ועל מוריו. לאסוננו הוא נפל על משמרתו. אנו מבקשים לחבק את משפחתו ואת חבריו הרבים באסונם הנורא. אנו עדיין מבכים את נפילתו לפני שבועיים של המחנך האהוב הרב אילון ויס הי”ד ובמוצאי שבת ספגנו מכה נוספת כשנתבשרנו על נפילתו”.

איתן צארום שהיה מחנכו של יקיר: “הוא היה תלמיד מצטיין שאהב ללמוד ולהעמיק. נער שלא עשה הנחות לעצמו. האבידה גדולה והשבר בלתי נתפס”.

מפרוץ המלחמה בשמחת תורה נהרגו 670 חיילי צה”ל, מתוכם, 316 נפלו ברצועת עזה מאז שהחל התמרון הקרקעי ב-27 באוקטובר. הי"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.