מערכת COL | יום כ"א סיון ה׳תשפ״ד 27.06.2024

בכל רחבי הארץ: מתכוננים לג' תמוז 30 שנה - במבצע מיוחד

חסידי חב"ד מכל רחבי הארץ ואף מחוצה לה מתכוננים ליום ההילולא ג' תמוז שלושים שנה מתוך הוספה בלימוד תורתו של הרבי ומתוך התחזקות במבצעי הקודש והוראות הרבי | סיקור נרחב סביב המבצע של ועד תלמידי התמימים העולמי
בכל רחבי הארץ: מתכוננים לג' תמוז 30 שנה - במבצע מיוחד

"כלה קיץ עובר חורף ואנחנו לא נושענו"! לב מי לא יחרד בהתקרב היום המר והנמהר ג' תמוז. יום אשר בו חשכו המאורות, ובפרט לאחר שלושים שנות של חושך המעמיק וגובר.

בתוכנית המבצע המיוחד לאנ"ש, בארגון 'ועד תלמידי התמימים העולמי', כהכנה לג' תמוז תשפ"ד, אלפי חסידים מעמיקים בתורת רבינו ובהתחזקות במבצעי הקודש של הרבי.

במסגרת המבצע, התקיימו מגוון שיעורים מובחרים במאמרים והשיחות הנלמדים במבצע מפי משפיעים ורבנים מפיקי מרגליות.

הנה טעימה קטנה ממגוון השיעורים:

הרה"ח ר' מנחם שיחי' דברוסקין מישיבת תות"ל במגדל העמק מסר שיעור בהיר במאמר 'ויקהל משה' תשי"ב. הרה"ח ר' זלמן שיחי' קפלן מישיבת 'אהל מנחם מענדל' בצפת מסר שיעור עיוני בשיחת ש"פ חקת מחלק לג בלקוטי שיחות. הרה"ח ר' יעקב יוסף שיחי' קופרמן מישיבה גדולה תות"ל בקרית גת, מסר שיעור במאמר 'באתי לגני' תשי"ב.

גם בשבוע הקרוב תמשך סדרת השיעורים, ביום שני כ"ה סיון, הרב מנחם מענדל שיחי' וואלף משלוחי כ"ק אדמו"ר באשקלון ימסור שיעור בשיחת ש"פ קרח, חלק ד בלקוטי שיחות.

במבצע, הושם דגש על תוספת והתחזקות רבה במבצע תפילין לאנ"ש, תגובות רבות וחמות הגיעו ל'ועד התמימים' על ההתעוררות החשובה שנגרמה בזכות המבצע.

הנה אחת מהם, של שליח פעיל באחת הערים בארץ, אשר פועל רבות בקרב קהילתו עם ביקורי בית, ופועל במרץ להפצת המעיינות חוצה. "בזכות המבצע של ה'ועד'" משתף השליח, "אני זוכה כבר תקופה לצאת בתכיפות למבצע תפילין, שעד עתה היה אצלי בחלישות רבה וכעת אני פועל במבצע תפילין ומנסה להגיע לעוד יהודי ועוד יהודי"

זו דוגמא אחת מני רבות. ובכל קהילות חב"ד בארה"ק 'לב ישראל ער', אין אף חסיד, אף תמים, שנשאר אדיש בהתקרב ג' תמוז – 30 שנה. ויוצאים למבצעים ומתחזקים בקיום הוראות הרבי. ורואים במוחש אשר הדבר משפיע גם על שאר היהודים שמתעוררים לעשות עוד מעשה טוב, עוד פעולה קטנה שוודאי תקרב את משיח.

וקריאה זו, מופנית לשאר החסידים בארה"ק אשר עוד לא הצטרפו לאלפים שכבר עושים מבצעים בכל יום שישי. התחזקו במבצעי הקודש של כ"ק אדמו"ר ובלימוד תורתו.

מ'ועד התמימים' נמסר "חסידים יקרים! נצלו את הימים האחרונים לסיים את קובץ הלימוד וכן לקיום מבצע תפילין במסגרת המבצע, ובטוחים אנו שזו תהיה פעולה נמשכת לאורך כל השנה והחיים – עד לביאת משיח צדקנו בקרוב בימינו ממש!"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.