מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשפ״ד 25.06.2024

נציגים מחב"ד וסאטמר: אירוע ענק למנהלי המוסדות בארה"ב

בארצות הברית התכנסו יחד מאות מנהלי מוסדות חינוך, בהם מנהלי מוסדות חב"ד, לאירוע ענק וראשון מסוגו, שנועד להתמודד עם המשבר הכלכלי | הסמינר כלל הרצאות מרתקות ממומחים ידועי שם בתחום גיוס הכספים, מומחי בינה מלאכותית וסטורי טלינג
נציגים מחב

למעלה מ-700 מנהלי מוסדות בארצות הברית התכנסו בסוף השבוע במלון הילטון בניו ג'רזי לאירוע מקצועי ייחודי שכלל תערוכת למידה והרצאות בנושאי חדשנות והתמודדות עם אתגרים בגיוס משאבים.

הסמינר, שהתקיים בצילו של משבר כלכלי עולמי המאתגר את עולם התורה, וברקע ביטול התקציבים לישיבות בישראל, איחד מנהלי מוסדות וארגונים מכל הקשת היהודית בארה"ב ונציגים מישראל - כולל מוסדות של חסידי חב"ד.

יום הדיונים נפתח בתערוכה מרשימה של ספקים שונים, המציעים שירותים רלוונטים למוסדות וארגונים, החל משירותים פיננסים, חברות ניהול, ספקי ציוד משרדי וריהוט מוסדי ועד אמצעים טכנולוגיים שונים לייעול מערכות גדולות.

תערוכת הלמידה הראשונה מסוגה, קיבצה באחדות נדירה בכירים מקהילות שונות, תחת קורת גג אחת. בין המשתתפים היו נציגי אגודת ישראל באמריקה, ראשי 'תורה ומסורה', מנהלי מוסדות חסידות סאטמר, מנהלי מוסדות חב"ד, RCCS, בוני עולם ועוד רבים מקידמת המוסדות והארגונים היהודיים.

הסמינר כלל הרצאות מרתקות ממומחים ידועי שם בתחום גיוס הכספים, מומחי בינה מלאכותית וסטורי טלינג. מייסד צ'רידי יהודה גורביץ' הציג את המסע שעשתה צ'רידי לאורך השנים מאז הוקמה והביאה את בשורת גיוס ההמונים לעולם היהודי, במהלכם גייסה מעל 3.5 מיליארד דולר ברחבי העולם. גורביץ' אתגר את המשתתפים לפרוץ את הגבולות ולהשתמש בכלים הנכונים כדי להשיג יעדים גדולים יותר.

"אין שום אדם שלא יכול להגשים את החלומות שלו, וגם את החלומות שהוא מפחד ומתבייש לחלום אותם. זה מה שהוביל את צ'רידי מיום הקמתה, וזה מה שמניע אותה גם היום. הכוח של צדקה מאחד את כל היהודים, רק צריך לדעת להשתמש בכוח הזה".

במהלך ההרצאות, נחשפו המשתתפים לשיטות גיוס כספים חדשניות ויעילות, שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים למימוש פוטנציאל הדאטה שלהם, טכניקות ניהול תקציב נכון, אסטרטגיות שיווק ופיתוח קהילה, חיזוק הקשרים על תורמים וקהילות ועוד.

מנכ"ל צ'רידי הרב שי צ'רבינסקי שיתף את הנוכחים באתגרים ודרכי ההתמודדות של הישיבות ועולם התורה בישראל עם עצירת התקציבים לעולם הישיבות ואמר כי "הערבות ההדדית היהודית, שעומדת בבסיס הפעילות של צ'רידי היא המשענת הכי חזקה להמשך קיומו של עולם התורה גם בעוד שנים רבות".

הסמינר התקיים בהצלחה רבה וזכה לשבחים רבים מצד המשתתפים. רבים מהם ציינו שהאירוע העניק להם כלים יקרי ערך שיסייעו להם לשפר את יכולות גיוס הכספים של מוסדותיהם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.