מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשפ״ד 25.06.2024

הכנה לג' תמוז: "הנשיא הוא הכל" - גם בשנת תשפ"ד | צפו

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שמונים ותשע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי" • והשבוע, שיעור הכנה שני לקראת ג' תמוז, יום ההילולא השלושים, מתוך ה"קובץ לימוד בתורת הרבי" שראה אור כהכנה יום ההילולא – מ"ליקוטי שיחות" חלק לג לפרשת חוקת, בה הרבי ומחדש ומגלה עומקים נפלאים בדברי רש"י "נשיא הדור הוא ככל הדור, כי הנשיא הוא הכל", והמשמעות האקטואלית לכך בתקופתנו זו  
הכנה לג' תמוז:

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שמונים ותשע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי".

והשבוע, שיעור הכנה שני לקראת ג' תמוז, יום ההילולא השלושים, מתוך ה"קובץ לימוד בתורת הרבי" שראה אור כהכנה יום ההילולא – מ"ליקוטי שיחות" חלק לג לפרשת חוקת, בה הרבי ומחדש ומגלה עומקים נפלאים בדברי רש"י "נשיא הדור הוא ככל הדור, כי הנשיא הוא הכל", והמשמעות האקטואלית לכך בתקופתנו זו.

מי שולח את ה"מלאכים" – משה או ישראל? * דיוקים נפלאים בפירוש רש"י * הכפלת הביטויים בקשר בין משה וישראל * האם הנשיא הוא רק כמו כל הדור, או ש"הנשיא הוא הכל"? * השייכות בין איש ציבור רגיל אל הציבור * נשיא הדור – איש ציבורי בכל מהותו * הנשיא הוא הכל – כל צרכי ישראל הגשמיים והרוחניים באים מהנשיא * השינוי ברש"י מ"ראש הדור" ל"נשיא הדור" * מה יותר נעלה, "ראש" או "נשיא" * הנשיא מרומם מהדור בכל ענייניו * החידוש הגדול - הנשיא חולק עם אנשי הדור את ענייניו העצמיים.

מדוע דוד המלך ביקש לשתף את ישראל בבניין בית המקדש? * ומדוע הרבי הריי"צ שיתף את החסידים ב"ספר תורה של משיח" * והדרישה ב"באתי לגני" להשלים את כוונת הבריאה בעשיית הדירה בעבודת הרבי הריי"צ משתקף רעיון "הנשיא הוא הכל" * ביאור מעמיק ומחודש בעומק הקשר שבין נשיא הדור ועם ישראל * והמשמעות האקטואלית לכך בתקופתנו במלאת שלושים שנה לג' תמוז תשנ"ד.

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.