מנדי ברגר | יום י"ח סיון ה׳תשפ״ד 24.06.2024

רוסיה: 48 שעות של התמקצעות ב'ועידת המחנכים' במוסקבה

עשרות מהשלוחים העוסקים בשדה החינוך במוסקבה, ב'חדר' ובישיבות. מחנכים, ר"מים ומשפיעים התאספו לשני ימים עמוסים של הרצאות והתוועדויות בראשות הרב הראשי, שליח הרבי הרב בערל לאזאר, בהשתתפות מיוחדת של הרה"ח חבר הבי"ד באה"ק הרב מ"מ גלוכובסקי שהגיע במיוחד מאה"ק ואיש החינוך הבכיר המרצה ר' זיו קורן.
רוסיה: 48 שעות של התמקצעות ב'ועידת המחנכים' במוסקבה

עשרות מהשלוחים העוסקים בשדה החינוך במוסקבה, ב'חדר' ובישיבות. מחנכים, ר"מים ומשפיעים התאספו לשני ימים עמוסים של הרצאות והתוועדויות בראשות הרב הראשי, שליח הרבי הרב בערל לאזאר, בהשתתפות מיוחדת של הרה"ח חבר הבי"ד באה"ק הרב מ"מ גלוכובסקי שהגיע במיוחד מאה"ק ואיש החינוך הבכיר המרצה ר' זיו קורן.

השלוחים שמתמסרים מידי יום לחינוכם של מאות התלמידים בגילאים השונים, נאספו במרכז הקהילתי 'זוקובקא' שבפרברי העיר, שם למשך יומיים שלמים של 'שבת אחים גם יחד', עסקו ודנו באתגרים החינוכיים עם ר' זיו קורן שמתמחה בגיל הנעורים ובסוגיות של סמכות. הקשיבו למספר הרצאות מרתקות מפי הרב גלוכובסקי בנושאי: "המחנך והקהילה", "חינוך עצמי" ו"אתגרי החינוך למול הטכנולוגיה". השלוחים גם השתתפו בסימפוזיון מיוחד וחשוף עם הרב לאזאר, שעסק בשאלות בוערות בענייני הזמן.

גולת הכותרת הייתה ב'באנקעט' מפואר שנערך לאחר התמונה המרכזית המסורתית.  המחנכים-השלוחים נאמו וחיזקו איש את רעהו וקיבלו 'שי הערכה' מפואר. השיא היה כאשר הרב לאזאר והרב גלוכובסקי התוועדו יחד אל תוך השעות הקטנות של הלילה וחשפו חיזוקים מיוחדים מסיפורים על הרבי ותשובותיו למחנכים במשך השנים. הרבנים גם הרחיבו בסיפורים אישיים בילדותם אצל הורים שמתמסרים בכל רמ"ח איבריהם ושס"ה גידיהם לחינוך.

בסיום הועידה, הודו המשתתפים למנהל 'חדר מנחם', ר' אברמי גבירץ שארגן את הועידה יחד עם ראש הישי"ק הרב משה לערמאן ושאר המארגנים, בראשות ר' יוסי ליפסקר מנהל המוסדות.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.