צבי סופר | יום י"ב סיון ה׳תשפ״ד 18.06.2024

כך חגגו יום הולדת 40 למנהל הגשמי בישיבת חב"ד בסינסינטי

קהילת סינסינטי, אוהיו בארה"ב וישיבת חב"ד 'המתיבתא' חגגו את יום הולדתו ה-40 של הרב אלי מוריסון, מנהל גשמי מוערך, ואת מסירותו לישיבה ולקהילה | גם ראש העיר מצא דרך מקורית להביע את הערכתו
כך חגגו יום הולדת 40 למנהל הגשמי בישיבת חב

קהילת סינסינטי, אוהיו בארה"ב וישיבת חב"ד 'המתיבתא' חגגו את יום הולדתו ה-40 של הרב אלי מוריסון, מנהל גשמי מוערך, ואת מסירותו לישיבה ולקהילה.

הקהילה והישיבה של סינסינטי חגגו ציון דרך משמעותי כאשר לרב אלי מוריסון, מנהל גשמי מישיבת ליובאוויטש סינסינטי, מלאו 40. מסירותו הבלתי נלאית של הרב מוריסון והנהגתו המשפיעה הותירו חותם מיוחד, לא רק על הישיבה הקטנה, אלא על הישיבה הגדולה גם כן.

כהוקרה על תרומתו העמוקה, ראש העיר סטפן פנסמור הכריז על יום זה כ"יום ההכרה של הרב אלי מוריסון". כבוד זה מציין את 18 שנות שירות למדינה יוצא הדופן של הרב מוריסון, מאז שהקים יחד את ישיבות ליובאוויטש סינסינטי לצד ראש הישיבה הנודע הרב גרשון אבצן. בהנהגתם בעלת החזון, פרחה הישיבה, וטיפחה אינספור תלמידים בצמיחתם הרוחנית.

תפקידו של הרב מוריסון כמנהל גשמי כרוך בפיקוח על כל ענייניה המהותיים של הישיבה, תוך הקפדה על פעילות המוסד בצורה חלקה ויעילה. מחויבותו הבלתי מעורערת לשליחות הישיבה ניכרת בכל היבט של עבודתו, החל מניהול לוגיסטיקה ועד לטפח סביבה מטפחת לתלמידים ולצוות כאחד.

מעבר למשפחת הישיבה הקרובה, השפעתו של הרב מוריסון מהדהדת בכל קהילת סינסינטי הגדולה. מאמציו לא רק חיזקו את הישיבה אלא גם הגבירו אתהחיות והאחדות של הקהילה היהודית באזור. שירותו למופת ומסירותו זיכו אותו בהערצה וכבוד מכל מי שזכה לעבוד עמו.

חייו האישיים של הרב מוריסון הם עדות לערכיו ולמסירותו. יחד עם אשתו, רחל לאה ושבעת ילדיהם, הוא ממשיך לעורר את הסובבים אותו במחויבותו הבלתי מעורערת לחינוך יהודי ולשירות קהילתי. המאמצים הקולקטיביים שלהם השפיעו באופן משמעותי על העולם היהודי בכללותו, תוך שהם מגלמים את ערכי האמונה, המסירות והקהילה.

בזמן שהרב אלי מוריסון חוגג את יום הולדתו ה-40, הקהילה מהרהרת במסעו המדהים ובאינספור החיים בהם נגע.

"יום הולדת שמח, הרב אלי מוריסון והמשך עשייה פוריה", מאחלים בקהילה החב"דית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.