שניאור דייטש | יום י"ב סיון ה׳תשפ״ד 18.06.2024

מפי עוללים: עשרות אלפי תלמידי הרשת בכנס תורה תפילה וצדקה

עוצמה: עשרות אלפי תלמידי הרשת התכנסו ל"תורה תפילה וצדקה" כהוראת הרבי ונשאו תפילה לשלום החיילים והחטופים | הכינוס המיוחד נערך בעשרות מוקדים במקביל, במוסדות החינוך היסודיים של הרשת ובגני הילדים והועבר כאן ב-COL  בשידור חי מהמקומות הקדושים וממטה הרשת בכפר חב"ד היישר אל מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ  
מפי עוללים: עשרות אלפי תלמידי הרשת בכנס תורה תפילה וצדקה

עוצמה: עשרות אלפי תלמידי הרשת התכנסו ל"תורה תפילה וצדקה" כהוראת הרבי ונשאו תפילה לשלום החיילים והחטופים.

עקב המתיחות בגזרות השונות בארה"ק, הוחלט בהנהלת הרשת כי את הוראת הרבי לקיים כנסי "תורה תפילה וצדקה" במוסדות החינוך ב'ימי התשלומין' יקיימו השנה במתכונת מיוחדת ומושקעת.

הכינוס המיוחד נערך בעשרות מוקדים במקביל, במוסדות החינוך היסודיים של הרשת ובגני הילדים. הכנס הועבר בשידור חי ב-COL מהמקומות הקדושים וממטה הרשת בכפר חב"ד היישר אל מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ.

בשיחה המיוחדת בה הורה הרבי לקיים את הכנסים הדגיש הרבי את חשיבות ההתכנסות במקומות הקדושים בארץ הקודש, בכותל המערבי, במערת המכפלה ובקבר רחל.

הכנס נפתח בהתרגשות בידי ר' שימי סגל שהוביל את הכינוס בטוב טעם והעביר את השידור בין המוקדים תוך שהוא מלהיב את הילדים ומעצים את תפקידם החשוב בימים אלה לניצחון עם ישראל.

 קבוצות תלמידים נבחרות ייצגו את כלל תלמידי הרשת במקומות הקדושים וקראו יחד איתם את פרקי התהילים אותם הורו בי"ד רבני חב"ד לקרוא ואת שנים עשר הפסוקים. 

קודם אמירת הפסוקים הועבר השידור אל חצר מערת המכפלה שם קיבל את פני התלמידים הרב רפאל ברוד משלוחי הרבי לקרית ארבע שהסביר לילדים את חשיבות התפילה שלהם ואת הוראת הרבי לערוך את הכינוס המיוחד. בתוך המערה התסתדרו בהתרגשות תלמידות "בית חינוך חב"ד בקרית ארבע לומר פרק תהילים ואת הפסוקים הראשונים.

לאחר מכן עבר השידור אל קבר רחל שם המתינו תלמידות בית חינוך חב"ד תל ציון שהמשיכו בקריאת הפסוקים כאשר התלמידים והתלמידות במאות מוקדים חוזרים אחריהם. ברחבת הכותל המערבי התכנסו תלמידי תלמוד תורה חב"ד גילה, שחתמו את אמירת הפסוקים מתוך שריד בית מקדשנו. 

על המסך הופיעו בכל עת תלמידים ותלמידות ממוסדות הרשת השונים ברחבי הארץ, כשהם מאוחדים ומתפללים יחד עם חבריהם בצפון ובדרום. 

הכינוס נחתם בוידאו של הרבי מתוך 'ראלי' בו הרבי מעודד בעוצמה את שירת "עוצו עצה" כשאר התלמידים והתלמידות מצטרפים לשירה ולריקודים בשמחה ובתפילה לשלום החיילים, הפצועים והחטופים ולזירוז הגאולה האמיתית והשלימה.

"אין ספק" אומרים בהנהלת הרשת, "כי תפילתם של הילדים "מפי עוללים ויונקים" בוקעת שערי שמיים ומוסיפה בשמירה של כלל חיילנו הקדושים וממהרת את שחרור החטופים. כהוראתו הק' של הרבי נתבקשו המוסדות לערוך אף כינוסים נוספים במסגרת הלימודים עד סיום 'ימי התשלומין' בתפילה לגאולה אמיתית ושלימה תכף ומיד ממש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.