מנדי ברגר | יום י"ב סיון ה׳תשפ״ד 18.06.2024

חידושים ופלפולים מרבני העיר קרית אתא ועכו בכינוס תורה

מאות תושבי העיר קריית אתא התכנסו באסרו חג השבועות לכינוס תורה מיוחד בארגונם של 'ישיבת תות''ל - התלמידים השלוחים' שבעיר, על פי הוראת הרבי • בכינוס המיוחד שהונחה בטוב טעם על ידי מנהל הישיבה הרב מאיר גול, נשאו גדולי רבני העיר והסביבה חידושים ופלפולים תורניים מרתקים
חידושים ופלפולים מרבני העיר קרית אתא ועכו בכינוס תורה

מאות תושבי העיר קריית אתא התכנסו באסרו חג השבועות לכינוס תורה מיוחד בארגונם של 'ישיבת תות''ל - התלמידים השלוחים' שבעיר, על פי הוראת הרבי. 

בכינוס המיוחד שהונחה בטוב טעם על ידי מנהל הישיבה הרב מאיר גול, נשאו גדולי רבני העיר והסביבה חידושים ופלפולים תורניים מרתקים, וביניהם: רב העיר, מייסד הישיבה ושליח הרבי הגה''ח הרב חיים שלמה דיסקין שליט''א. רב העיר רבי אליהו מימון שליט''א, רב קהילת חניכי הישיבות רבי אלדד סבאג שליט''א,  הגאון רבי יוסף ישר שליט''א רבה הראשי של עכו.

האחרונים אף הוסיפו וחשפו לראשונה את חיבורם האישי לרבי ולשלוחיו, וכלשונו של הגר''י ישר: "בחג השבועות הגענו לפסגה הרוחנית הגבוהה ביותר. ולא יורדים מהפסגה. כך גם אני זכיתי להיות בפסגה הכי גבוהה שיכולה להיות - להתברך ולהתראות עם הרבי מליובאוויטש. ומהפסגה הזו לא יורדים לעולם"! דבריו ריגשו וחיזקו במיוחד את הקהל הרב.

נציין כי הכינוס נערך למחרת חג השבועות, בו בפעילות התלמידים השלוחים בעיר אלפי מתפללי בתי הכנסיות בעיר זכו לשמוע דברי חסידות ולשמוח כהוראת הרבי, ואלפי ילדי העיר שמעו יחד עם הוריהם את עשרת הדברות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.