שניאור זילברמן, COL | יום ח' סיון ה׳תשפ״ד 14.06.2024

היו"ר לשעבר מצטרף לרשימה הצעירה: שמות מפתיעים

שמות מפתיעים בבחירות לוועד האגודה בכפר חב"ד שיתקיימו ביום ראשון הקרוב | לצד היו"ר הנוכחי ר' נחמן רייכמן שרץ לקדנציה נוספת בשיאה של תכנית הבראה לכפר חב"ד, סיעת 'כח' הצעירה במועצה מצרפת שחקן ותיק: יו"ר ועד כפר חב"ד לשעבר, ר' מנחם לרר, כמועמד הראשון ברשימה ליו"ר הוועד | סיעת 'אנשי מעשה' מציגה בראשותה את ר' בנימין ליפשיץ, גם הוא מועמד מפתיע לועד האגודה, שמכהן במקביל כסיו"ר מועצת שדות דן | ויש גם את רשימת המשיחיסטים ושניים שרצים עצמאית | צפוי להיות מעניין
היו

לפני כמעט שבועיים התקיימה אספה מקדימה לקראת הבחירות לוועד האגודה כפר חב"ד, במהלכה נבחרו חברי ועדה לבחירות וכן חברי ועדת ביקורת, ונוספו שני חברי אגודה חדשים, בעלי נחלות.

זו רשימת המועמדים שאושרה על פי וועדת הבחירות, לפי הא' ב' (למעט שלושה חברים שלכל הידוע בשעת כתיבת שורות אלו, משכו את מועמדותם):

אמיתי יוסף יצחק

בלויא מנחם מנדל

גוטמן משה

דוברוסקין מנחם מנדל

חנוכה אברהם

חסין ידידיה

יוזביץ שניאור

ליפשיץ בנימין

ליפסקר שניאור זלמן

לנדאו זכריה

לרר מנחם

מיכאלשוילי שניאור זלמן

נוישטאט חיים שאול

קניג שמואל יעקב

רויטבלאט לוי יצחק

רייכמן נחמן

שיף יוסף

ביום ראשון הקרוב יתקיימו בחירות לוועד האגודה, בסיומן ייקבע מי יהו 7 החברים שנבחרו לוועד ומי יהיה היו"ר.

מי הם 17 (!) המתמודדים החדשים על כסאות ועד האגודה כפר חב"ד ועל תפקיד היו"ר ואת מי הם מייצגים?

מ-17 יוצאים רק 7: הגיע הזמן שנעשה לגולשי COL מעט סדר:

הפעם נראה כי לא מעט שחקנים חדשים נוספו לזירה, מהם כמה שמות מפתיעים במיוחד, ביניהם יו"ר ועד כפר חב"ד לשעבר ר' מנחם לרר, שפעל עד היום למען כפר חב"ד בעיקר מאחורי הקלעים ולא בתפקידים רשמיים.

ר' נחמן רייכמן היו"ר הנוכחי, מסכם קדנציה של הבראה כלכלית בריאה בוועד האגודה, לאחר שנים של גירעונות וחשב מלווה. הוא ממשיך ורץ לקדנציה נוספת. האיש לצידו הוא ר' ידידיה חסין, שרץ לקדנציה שניה בתפקיד ולאחר תרומה משמעותית. סיסמת הבחירות של הרשימה: "אל תעצרו אותנו באמצע".

ר' מנחם לרר, חובר לרשימת 'כח' הצעירה, לצידו של ר' מנדי בלוי, ר' יצחק אמיתי, ר' שניאור יוזביץ' ור' מנדל דוברוסקין. לפי הצהרות הרשימה לציבור, לרר הוא המועמד שלה לראשות הוועד, כשלצידו יוצב ר' מנדי בלוי כסגנו. אמירה מעניינת, כשבלוי 'זז' למעשה הצידה כדי לתת הזדמנות לעסקן הוותיק.

שילוב מעניין ומפתיע של עסקן וותיק ומנוסה, לצד אנשי הרשימה הצעירה שרצה לראשונה למועצה בבחירות האחרונות וזכתה בחצי מהקולות השייכים לכפר חב"ד.

בחוברת שפורסמה לציבור, מציגים החברים ברשימה שורת משימות ואתגרים העומדים לפתחו של כפר חב"ד, בחינוך, דיור וכמעט כל תחומי החיים, כהמשך ישיר ל'מיני מהפך' שהובילו בתוצאות לבחירות למועצה. הפעם בוועד האגודה.

ברשימה המתחרה ובראשה, גם שם מפתיע: סיו"ר מועצת שדות דן ר' בנימין ליפשיץ, גם הוא יו"ר ועד כפר חב"ד לשעבר. לצידו מתמודדים ר' יצחקי רויטבלט, ר' שניאור מיכאלשוילי, ר' שאול נוישטאט ("עדכוני חב"ד") ור' מוישל'ה גוטמן, המזוהה עם ליפשיץ, ואחראי מחלקת שפ"ע בכפר חב"ד. הלוגו של הסיעה: "נבחרת של אנשי מעשה". החברים מציגים בחוברת שפרסמו לציבור שורת הישגים במועצה, בתקווה לזכות שוב באמון הציבור, והפעם במסגרת ועד האגודה.

בתווך, יש שיקראו לה 'הרשימה המשיחיסטית'. כוללת את החברים בראשות ר' שמואל יעקב קעניג, ר' זכריה לנדאו, ר' אברהם חנוכה.

ויש גם מועמדים 'עצמאיים': ר' יוסף שיף, ר' זלמן ליפסקר.

*

הנה כי כן, מי שחשב שהבחירות לועד האגודה מסתמנות כלא מעניינות, כנראה שטעה בגדול...

ביום ראשון לאחר סגירת הקלפיות בשעה 22:00 בלילה, צפויות הפתעות וכל תוצאה תהיה מעניינת. והכי חשוב: משפיעה על מצבו של כפר חב"ד, הכפר של הרבי, למשך השנים הבאות.

בהצלחה!

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.