מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשפ״ד 09.06.2024

שעות לפני החילוץ: המתנדבים מכפר חב"ד חיזקו את הלוחמים

"הייתה מוטיבציה גבוהה והרגשת קדושה מהפעילות החשובה", מספרים המתנדבים. "למרבה ההפתעה שמענו ביום שבת על הנס האדיר וכאשר הבנו שהמחלצים היו החיילים שהיינו איתם אחרונים לפני המבצע האדיר זה גרם לנו התרגשות וזכות אדירה שזכינו לקיים את הוראות הרבי 'לחמש' את הלוחמים בביטחון והגנה רוחניים וגשמיים וב"ה שהיו ניסים גדולים ושחררו את החטופים"
שעות לפני החילוץ: המתנדבים מכפר חב
תמונות: באדיבות המצלם

התרגשות גדולה: צוות שטח של ארגון 'עזר לחייל', בראשות הרב גרשום אוחנה ור' אליהו גוטמן, היו בהשגחה פרטית מופלאה ככל הנראה האחרונים עם הלוחמים לפני שנכנסו לעזה לחלץ את החטופים מנוסיראת'.

"הגענו אחרי שעה וחצי נסיעה, לשטח פתוח בגבול עזה, מול איזור נוסיראת', בקו אווירי שם חיכו מאות לוחמים, חטיבה 7 שריון, הנדסה קרבית וסיירת צנחנים. הבאנו איתנו הרבה כיבוד ומטעמים, שתייה קרה בשיא החום וזוגות תפילין עם דפי אות בס"ת הכללי", מספרים המתנדבים.

"הייתה אווירה מיוחדת, עשרות טנקים וכלים משוריינים עם לוחמים התחמשו והתכוננו בשיירה לכניסה לקרב. עברנו אחד אחד כדי להרים להם את מוטיבציית רוח הלחימה וגם לתת להם הגנה רוחנית, קיימנו התוועדויות קצרות בתוך המשוריינים והשמענו מדברי הרבי למתן תורה".

הלוחמים כתבו אות בספר התורה הכללי, שעל זה אמר הרבי שאם היו עוסקים בזה במרץ היו מונעים אבידות רבות במלחמה. כמו כן חולקו חת"ת לשמירה והגנה ונעשו תפילות ותהלים לפני הכניסה.

"הייתה מוטיבציה גבוהה והרגשת קדושה מהפעילות החשובה", מספרים המתנדבים. "למרבה ההפתעה שמענו ביום שבת על הנס האדיר וכאשר הבנו שהמחלצים היו החיילים שהיינו איתם אחרונים לפני המבצע האדיר זה גרם לנו התרגשות וזכות אדירה שזכינו לקיים את הוראות הרבי 'לחמש' את הלוחמים בביטחון והגנה רוחניים וגשמיים וב"ה שהיו ניסים גדולים ושחררו את החטופים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.