מנדי ברגר | יום ג' סיון ה׳תשפ״ד 09.06.2024

השליח באור יהודה משחזר: "המזוזה בחדרו נמצאה הפוכה"

שליח הרבי, יו"ר חב"ד ורב הקהילה הרב מנחם מענדל הכהן פרידמן ורעייתו הרבנית השליחה ליוו בתקופה האחרונה את משפחת אלמוג, שבנם נחטף לעזה, ובשבת שוחרר בנס על ידי כוחות הביטחון במבצע ענק של מסירות נפש | השלוחים מספרים ל-COL על בדיקת ותיקון התפילין של אלמוג, עימם יצאו לזכות יהודים, והמזוזה שנמצאה בחדרו הפוכה
השליח באור יהודה משחזר:
בתמונה: השליח הראשי הרב פרידמן, לצד רב העיר הרב ציון כהן וראש העיר ליאת שוחט ויו"ר המועצה הדתית מר דני שמואל - בתפילה מיוחדת וקריאת התורה שקיימו בביתו של אלמוג

שליח הרבי, יו"ר חב"ד ורב הקהילה הרב מנחם מענדל הכהן פרידמן ורעייתו הרבנית השליחה - קיבלו בהתרגשות את הבשורה המשמחת על שחרורו של החטוף תושב העיר אלמוג מאיר שאת משפחתו הם זכו לחבק וללוות לאורך החודשים האחרונים.

מיד אחרי שנחטף, הגיע הרב פרידמן לבית המשפחה ולקח את המזוזות והתפילין לבדיקה. בבדיקה ראשונית המזוזה בחדרו היתה הפוכה(!) והתפילין נבדקו ותוקנו בידי סופר יר"ש.

עם התפילין של אלמוג, לאחר שתוקנו - יצא הרב פרידמן לזיכוי יהודים במבצע תפילין - כאשר רבים הסכימו להניח בזכות ההתרגשות המיוחדת מהתפילין - ולזכות שחרורו של אלמוג. 

השליחה הרבנית פרידמן כתבה לרבי יחד עם אמו של אלמוג, בבקשת ברכה לשחרורו - וזכתה לברכה מיוחדת ב'אגרות קודש'. במכתב מעורר הרבי בפתגם הידוע 'תחשוב טוב ויהיה טוב' וכך זוכים לבשורות טובות. הרבנית פרידמן הסבירה לאמו של אלמוג את משמעות הפתגם וביארה לה את חשיבות הביטחון בה' כפי שמלמדנו הרבי בשיחות קודשו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.