COL | יום א' סיון ה׳תשפ״ד 07.06.2024

"הביא לנו המפתח של הבית שלו": האמא של הפצוע מדברת

שרה שטרנליב, אמו של החייל אהרון שטרנליב, שנפצע קשה בתקרית שבה נהרג מפקד הפלוגה ישראל יודקין הי"ד, מספרת בריאיון רדיו לכאן רשת ב' על החיבוק המדהים של עם ישראל | במיוחד היא מציינת את התמיכה של הרב אברמי לרר, מייסד ומנהל עמותת 'ושמחת' בברזילי | "עוד לפני שהבנו מה קורה, הביא לנו מפתח לבית שלו"
מימין: הרב לרר, ר' שטרנליב, אביו של הפצוע, ומסוק חיל האוויר מפנה פצוע ל'ברזילי' באשקלון

שרה שטרנליב, אמו של החייל אהרון שטרנליב, שנפצע קשה בתקרית שבה נהרג מפקד הפלוגה ישראל יודקין הי"ד, מספרת בריאיון רדיו לכאן רשת ב' על החיבוק המדהים של עם ישראל, לאחר פציעתו הקשה של בנה אהרון.

היא שיתפה את המאזינים כי האירוע התרחש בוקר לאחר התקלות בזירת מטענים, פעולה עליה פיקד המ"פ ישראל יודקין הי"ד. בנה אהרון היה חובש פלוגתי ובבוקר יצא הצוות בראשות יודקין לזירת האירוע בבית חאנון "600 מטר מהגדר", כדי לאסוף פריטים מהשטח בעקבות הפעולה בלילה. שם ארב להם הצלף המחבל ימ"ש.

למחרת בבוקר, מספרת האם, קיבלה טלפון שבנה נפצע קשה באירוע הירי. "הנסיעה לברזילי הייתה אחת הארוכות בחיי", מתארת.

בנה אהרון היה במצב קשה, מורדם ומונשם. הוא התעורר לאחר חמישה ימים, בדיוק בל"ג בעומר. "מימינו ומשמאלו נהרגו, זה נותן פרופורציה על האירוע, הכינו אותנו בהתחלה לגרוע מכל, עברנו רכבת הרים".

כעת החייל במחלקת שיקום ומתאושש לאחר פציעה מורכבת ופגיעה בריאה. "הכל בזכות התפילות של עם ישראל, ראינו ניסים", מספרת האימא בהתרגשות. "החב"דניקים ב'ברזילי' לימדו אותי לומר "בית רפואה" ולא בית חולים..."

 

הגב' שרה שטרנליב מציינת את החיבוק הגדול של עם ישראל, גם שמונה חודשים אחרי פרוץ המלחמה, ומציינת במיוחד את הרב אברמי לרר, מנהל עמותת 'ושמחת' בברזילי שסייע רבות למשפחה. "עוד לפני שהבנו מה קורה, הביא לנו את המפתח לבית שלו. חשים הכרת הטוב גדולה".

האזינו לריאיון המלא בכאן רשת ב':

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.