מנחם קרביצקי | יום ג' סיון ה׳תשפ״ד 09.06.2024

יבואו טהורים וידעו מה להשיב!

רוצה לדעת טהרה על בוריה ולדעת להשיב בהלכה לשאלות חברי הקהילה בנושאי טהרה? הנך מוזמן לכנס וועידת הטהרה השנתית של מכון הבינני,  במסגרת קורס טהרה של 'מכון הבינני'.
יבואו טהורים וידעו מה להשיב!

הכנס ייערך בהשתתפות:

הרה"ח יקותיאל פארקש שליט"א - בעל מחבר "טהרה כהלכה" בשיעור על: איזה בדיקות ניתן לעשות במהלך היריון, והיריון בסיכון.

הרב יעקב אייכלר שליט"א -  מארגון "בוני עולם" בשיעור על: איזה בדיקות רופא מטמאים, בליווי מצגת.

הרב מנחם והבה שליט"א, ראש כולל תורה שלמה ירושלים - מוסר קורס הלכות טהרה של מכון הבינני - על אופן הלימוד בקורס הלכה למעשה.

הכנס ייתקיים און ליין ביום ראשון הבא ג' סיוון בשעה 20:00 ללא עלות וללא התחייבות, בהרשמה מראש.

קריאת הרבי: להשתלם בחידושים הטכנולוגיים!

בשנה זו אנו מציינים  39 שנה לדרישתו של הרבי שעל כל הרבנים ללמוד ולהשתלם בכל חידושי הטכלוגיה שנוגעים הלכה למעשה. שיחה זו נאמרה בסיום ימי התשלומין של חג השבועות, בשבת פרשת נשא תשמ"ה. יום עיון זה הינו הזדמנות ייחודית לקיים הוראה זו ולהשתלם בהתפתחויות הטכנולוגיות בתחום הטהרה.


הרשם עכשיו ליום העיון המיוחד לחץ כאן>>


 

קורס דיני טהרה:

הקורס הינו לימוד מקיף של הלכות טהרה, כהכנה למבחני הרבנות הראשית.

המגיד שיעור של הקורס הוא הרה"ח מנחם והבה שליט"א, אשר ידיו רב לו בבהירות הסברה של יסודות ההלכה, נסיון בללמד אברכים ולעזור להם לעבור את מבחני הרבנות הראשית, ובעיקר הרבה מאוד נסיון בפסיקה הפרקטית בפועל, בריבוי תשובות לשאלות המתעוררות מידי יום, דבר חשוב המוסיף ערך מוסף ללימוד ההלכות ביחד עם הפרקטיקה בפועל ובפסיקה הנהוגה לפי הפסקים של נשיאי חב"ד.

השיעורים יהיו במתכונת שבועית, וכדי לצלול לעומק הסוגיות, כל שיעור יארך כשלוש שעות בו יובהרו וילובנו ההלכות הנלמדות כשהמטרה היא להעמיד רבנים מורי הוראה, היודעים היטב את ההלכות הנצרכות, ולהקנות להם מיומנות בפסיקת ההלכה בפועל.

בנוסף יתקיימו שיעורים הלכה למעשה על ידי המומחה העולמי להלכות טהרה, הרה"ח יקותיאל פרקש שליט"א, בכדי להתמחות בפסיקה בפועל בהלכות המצויות בדיני טהרה.

במכון 'הבינני' השקיעו עמל רב בעיבוד הסוגיות ובהנגשת ההלכה בצורה קלה, פשוטה ותמציתית, מלווה במצגות ויזואליות מרהיבות להמחשת החומר. דגש רב ניתן בסיכום ושיכתוב הדיעות השונות בשיטה חדשנית המועילה לזכור את החומר הנלמד, כך שגם אנשים שאין להם פנאי רב ללימוד ההלכה, תהיה להם את היכולת לרכוש בקיאות רחבה בהלכה בזמן קצר.

תכנית לימודית זו נכתבה ונבנתה בלווי והכוונת רבנים מובהקים בעלי נסיון רב בפסיקת הלכה למעשה ובמסירת שיעורי הלכה לציבור הרחב

 כמו –כן הושקע רבות בהקמת פלטפורמה אינטרנטית לשיעורי הלכה און-ליין, השיעורים נמסרים בכיתה ווירטואלית עם יכולת נגישות אישית ופרטנית. כל לומד מתחבר ומשתתף נוכח במהלך השיעור מהבית, המשרד או מכל מקום אחר. בנוסף אם הפסדת שיעור, השיעור המוקלט מחכה לך לצפיה בזמנך הפנוי!

מעל 1000 בוגרים ממליצים על השיטה הייחודית של מכון הבינני: קבוצה קטנה עם ליווי צמוד, חוברות סיכום, מצגות והנפשות ויזואליות ולימוד יסודי.

הרשם עכשיו ליום העיון המיוחד לחץ כאן>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.