COL | יום כ"ט אייר ה׳תשפ״ד 06.06.2024

איגרת לאנ"ש לקראת שבועות: "הצטרפו למבצע של הרבי"

צעירי אגודת חב"ד מפרסם איגרת מיוחדת לאנ"ש חסידי חב"ד בארה"ק, בעקבות ההתעוררות הגדולה למבצע שבועות | באיגרת, מפורטת הפעילות הענפה שמתבצעת בשטח, ובראשה חלוקה של רבבות שקיות ממתקים וכרטיסי השתתפות בהגרלת ענק - לגבאים בכל רחבי הארץ | כל הפרטים
איגרת לאנ

התעוררות גדולה במבצע שבועות של הרבי. צעירי חב"ד מפרסם היום איגרת מיוחדת לאנ"ש חסידי חב"ד, ובו קריאה לצאת ולהשתתף בפעילות זו. וכך נכתב באיגרת: 

"לקראת חג השבועות, מרכז צעירי אגודת חב"ד יצא במבצע כלל ארצי בשטורעם גדול, במטרה לקיים את רצון קודשו של הרבי ולקרוא למאות אלפי יהודים וכל
משפחותיהם, כולל הילדים והילדות ברחבי הארץ לבוא לבתי הכנסת בחג השבועות לקריאת עשרת הדיברות.

במסגרת המבצע, יצאה קריאה מיוחדת מאת גדולי הרבנים, ובראשם הראשון לציון הגר"י יוסף שליט"א, להתכנס "כאיש אחד בלב אחד" לשמיעת עשרת הדיברות.

פעילות מיוחדת בהובלת שלוחי הרבי בארץ הקודש מתבצעת בקרב גבאי בתי הכנסת מכל החוגים והמגזרים, להם מעניקים שקיות ממתקים וכרטיסי השתתפות בהגרלת פרסים ארצית לחלוקה לילדי הקהילה והשכונה שיבואו לבית הכנסת.

מרכז צעירי אגודת חב"ד הפיק גם שפע של חומרי הסברה ופרסום להפצה עבור מגוון סוגי האוכלוסייה לעידוד הגעה לבתי הכנסת בחג השבועות לשמיעת עשרת הדיברות.

קריאתנו אליכם, אנ"ש חסידי חב"ד: הצטרפו גם אתם ל'מבצע' של הרבי. כל אחד ואחת יראה לעצמו חובה קדושה וזכות לקחת חלק בפעילות - אם בפנייה לגבאי בית כנסת שיצטרף ליוזמה; אם בהפצת הפרסומים בקרב עמיתים לעבודה, שכנים ומכרים; ואם בעזרה בארגון הפעילות בחג השבועות עצמו, בבית כנסת או בבית חב"ד. עודדו כל יהודי שבסביבתכם ותחת השפעתכם לבוא עם משפחתו וילדיו לבית הכנסת למעמד קבלת התורה וקריאת עשרת הדיברות, הדגישו את סגולת התורה כמאחדת את כל עם ישראל "כאיש אחד בלב אחד", במיוחד בעת זו, ואת הזכות להשתתף במעין מעמד הר סיני ומתן תורה.

הבה נעשה כל אשר ביכולתנו ובכוחנו לקיים את הוראתו של הרבי, ובלשונו: "בקשה גדולה ונפשית, בכל לשון של בקשה, לכל אחד ואחד, להתעסק בעצמו ולפרסם בכל מקום שידו מגעת" את ה'מבצע' הקדוש, ולהביא לכך "שכל בתי הכנסת יהיו מלאים בילדים" בקריאת עשרת הדיברות בחג השבועות. יחד נוכל להביא עוד אלפים רבים של יהודים, מבוגרים וילדים, לשמיעת עשרת הדיברות בזמן מתן תורתנו, לנחת רוחו של הרבי."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.