שניאור דייטש | יום כ"ט אייר ה׳תשפ״ד 06.06.2024

'מכון לב' ציין 30 שנה לג' תמוז בהרצאה מרתקת

במרכז האקדמי 'מכון לב' בירושלים התקיימה הרצאה מרתקת בנושא דמותו וגישתו הייחודית של הרבי, לרגל 30 שנה לג' תמוז | הדיון הדגיש שתורתו של הרבי רלוונטית ומשפיעה בתקופתנו באופן מוחשי ביותר ומחוללת מהפכה של ממש בעולם | התכנית ביוזמת "אגודת הסטודנטים" ו"חב"ד במרכז האקדמי לב", משכה אליה סטודנטים ואנשי סגל
'מכון לב' ציין 30 שנה לג' תמוז בהרצאה מרתקת

אתמול התקיימה במרכז האקדמי מכון לב הרצאה מרתקת בנושא דמותו של הרבי, לרגל 30 שנה לג' תמוז. ההרצאה, שנערכה ביוזמת "אגודת הסטודנטים" ו"חב"ד במרכז האקדמי לב", משכה אליה סטודנטים ואנשי סגל, אשר זכו להיחשף למורשתו הייחודית של הרבי.

הרב מנדי גרינפלד, מרצה וחוקר אגרות וכתבי הרבי, הוביל את הקהל במסע מרתק אל חייו וגישתו של הרבי, תוך התמקדות בשלושה ממדים מרכזיים: הפן הנסתר, הפן החדשני והפן המשלב בין המיקרו למאקרו. ההרצאה עסקה בצדדים הפחות מוכרים בחיי הרבי ובגישתו לראות את העולם בראייה רחבה תוך הבנה מעמיקה של הפרט, ובשיטות החדשניות שבהן השתמש כדי להנגיש את מסרי היהדות.

שאלות שהועלו על ידי הסטודנטים הובילו לדיון פתוח ומעמיק, שבמהלכו התבררו לעומק רעיונותיו וגישותיו הייחודיות של הרבי במגוון נושאים. הדיון הדגיש את הרעיון המרכזי שתורתו של הרבי רלוונטית ומשפיעה בתקופתנו באופן משמעותי ומוחשי ביותר, וכן את העובדה שמשנתו ותורתו מחוללות מהפכה של ממש בעולם.

את האירוע  הפיק וניהל בהצלחה רבה הת' מנחם מענדל ווגנר, מנהל פעילות חב"ד במכון לב, אשר פועל ללא לאות להפצת מעיינות החסידות בקרב הסטודנטים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.