מנדי ברגר | יום כ"ח אייר ה׳תשפ״ד 05.06.2024

האלבום ה-14 של הזמר איתן כ"ץ מארה"ב הוא "אלבום חב"ד"

במשך שנות פעילותו המוזיקלית, בעיקר בארה"ב, הזמר והיוצר איתן כ"ץ הספיק לשחרר 13 אלבומים מוצלחים תוך שהוא נאמן לסגנון ייחודי, המשלב תוכן יהודי עם לחנים המפרשים את הטקסט ונוגעים ישירות בנשמה • "הקב"ה זיכה אותי להמשיך לחבר ניגונים ולהוציא ניגונים, כמו האלבום החדש, אלבום חב"ד...".
האלבום ה-14 של הזמר איתן כ

במשך שנות פעילותו המוזיקלית, בעיקר בארה"ב, הזמר והיוצר איתן כ"ץ הספיק לשחרר 13 אלבומים מוצלחים תוך שהוא נאמן לסגנון ייחודי, המשלב תוכן יהודי עם לחנים המפרשים את הטקסט ונוגעים ישירות בנשמה.

ככל הידוע, כ"ץ אינו חסיד חב"ד אבל מעיד כי עוד כילד העריץ את אברהם פריד, ומלבד המוזיקה המקורית שלו, שר גם ניגוני חב"ד. "ממש התחברתי אל ניגוני חב"ד, ראיתי שהניגונים הם חלק מממשי מתורת חב"ד ולא משהו שהוא בנוסף. כיום, גם לא צריך להיות חב"דניק כדי לאהוב ניגונים של חב"ד...". איתן למד לעומק את הניגונים, ובעצם עובד על אלבום חב"ד למעלה מחמש שנים. "זכיתי שב"ה אלבום הניגונים יוצא סוף סוף".

איתן כ"ץ הפיק ועיבד את האלבום בעצמו, ופעל עם מוזיקאים רבים: נגנים מישראל, מדרום אמריקה, אירופה ואפילו נגנים מאוקראינה, לצד נגני ההרכב הלהקה שלו המלווה אותו בכל ערב בהופעות ואירועים. באלבום מתארח חברו המוכשר, אלי מרקוס שהוא גם חבדניק לשיר רועה ישראל, שיר נפלא, ניגון נפלא.

האג'נדה של כ"ץ נותרה כפי שהיתה: להראות לעולם שאפשר עדיין לעשות מוזיקה יהודית, אמיתית, עדיין יש ניגונים כמו פעם. הקב"ה זיכה אותי להמשיך לחבר ניגונים ולהוציא ניגונים, כמו האלבום החדש, אלבום חב"ד...".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.