COL | יום כ"ו אייר ה׳תשפ״ד 03.06.2024

הח"כים התפללו באוהל - מלווים בשלוחים לעדה הבוכרית

חברי הכנסת בועז ביסמוט וצגה צגנש מלקו מהליכוד וחבר הכנסת משה סולומון מהציונות הדתית, לצד משלחת מעובדי הכנסת, הגיעו אמש (בין ראשון לשני), בצל המלחמה הקשה ברצועת עזה והמגעים המתרקמים לעסקה מול ארגון הטרור חמאס, לתפילה באוהל הק' של הרבי | חברי הכנסת לוו בידי שליחי הרבי לקהילה הבוכרית בארה"ב ומנהלי מוסדות החינוך 'אור אבנר' בארה"ב | "הרבי איתנו תמיד", אמר ביסמוט אחרי צאתו מהציון. "הגעתי להתחנן בפניו שיעתיר בשמיים להביא את הניצחון ולהחזיר את החטופים"
הח

חברי הכנסת בועז ביסמוט וצגה צגנש מלקו מהליכוד וחבר הכנסת משה סולומון מהציונות הדתית, לצד משלחת מעובדי הכנסת, הגיעו הערב (בין ראשון לשני), בצל המלחמה הקשה ברצועת עזה והמגעים המתרקמים לעסקה מול ארגון הטרור חמאס, לתפילה באוהל הק' של הרבי. 

חברי הכנסת לוו בידי שליחי הרבי לקהילה הבוכרית בארה"ב ומנהלי מוסדות החינוך 'אור אבנר' בארה"ב הרב זלמן זבולנוב והרב לוי יצחק וולוביק. הביקור תואם על ידי השליח באיחוד האירופי הרב לוי מטוסוב, ידידו של חבר הכנסת ביסמוט.

ביסמוט הניח תפילין עם הגעתו למתחם הציון. בהמשך כתבו השלושה פדיון נפש לרבי ונכנסו לתפילה, יחד עם השלוחים מלוויהם, בד' אמותיו של הרבי. "הרבי איתנו תמיד", אמר ביסמוט אחרי צאתו מהציון. "הגעתי להתחנן בפניו שיעתיר בשמיים להביא את הניצחון ולהחזיר את החטופים לבית. יש יותר מידי סבל, תן לנו, עם ישראל, את הניצחון והגאווה".

צפו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.