מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשפ״ד 31.05.2024

לא רק לתמימים: המבצע הענק של ה'ועד' לאנ"ש לקראת ג' תמוז

כזה עוד לא היה: שלושים כרטיסי טיסה יוגרלו בין אנ"ש שיתכוננו לקראת יום ההילולא ג' תמוז בלימוד תורת הרבי מתוך קובץ לימוד שייצא במיוחד | במקביל, מבצע מיוחד גם לתלמידי התמימים | כל הפרטים
לא רק לתמימים: המבצע הענק של ה'ועד' לאנ
המבצע לאנ"ש

אנ"ש והתמימים לומדים ושונים לקראת ג' תמוז למ"ד שנים.

תחת כותרת זו יוצאים בועד תלמידי התמימים העולמי בתוכנית הכנה ליום ההילולא ג' תמוז - 30 שנה. אלא שהפעם המבצע הענק מיועד לא רק לתלמידי הישיבות אלא גם לאנ"ש - ויש הגרלות יוקרתיות.

במסגרת המבצע לאנ"ש, יוגרלו שלושים כרטיסי טיסה לרבי בין הלומדים קובץ לימוד, ובו ליקוט מתאים מתורת הרבי. ההשתתפות במבצע כרוכה ברישום באתר 'ועד התמימים' והצהרה בלבד על הלימוד.

להירשמות, לאנ"ש, >> לחצו כאן <<

להורדת קובץ הלימוד >> לחצו כאן <<

"ככל שעוברים הימים מיום המר והנמהר, הנה – כלשון הרבי – "מתגברים הגעגועים כאשר כלה קיץ עובר חורף ואנחנו לא נושענו", אין חסיד שלבו לא מוצף ברגש עז של געגוע, וציפיה עצומה לשוב ולהתראות עם אבינו רוענו", מוסרים ב'ועד'.

"וכאשר מגיע זמן שכזה "ויהי בשלושים שנה", וכלשון ה'כותרת' לפרקו של הרבי "זמן ארוך ורב שעברו כבר בגלות"  – מובן שרגש האהבה והגעגועים הינו ביתר שאת וביתר עוז, והזעקה לבורא עולם "חננו ה' חננו כי רב שבענו בוז" היא "זעקה הבוקעת עד לב השמים". ומובן, שזהו יחד עם האמונה והביטחון הגמור שודאי לא עזב ולא יעזוב הרועה צאן מרעיתו, ותיכף ומיד, כהרף עין ממש, נזכה לחזות בהתגלותו לעין כל בגאולה האמיתית והשלימה".

בועד מוסיפים: "בוודאי ברור ופשוט לכל תמים ולכל חסיד שבימים אלו, חובה עליו להוסיף מרץ וחיות בכל עניני עבודת ה' בכמות ובאיכות ובאופן של 'לכתחילה אריבער', ולעשות  עוד מחשבה עוד דיבור ועוד מעשה שיכריעו את הכף, ועי"ז נזכה לגאולה שלימה ולהתראות עם רבינו נשיאנו.

"יחד ובנוסף לכל המסירות וההשקעה האישית של כל אחד ואחד, יוצאים בועד התמימים במבצע 'למ"ד שנים' שיאחד את כלל התמימים ואנ"ש, במשך 30 ימים, בלימוד תורתו וקיום הוראותיו

"בסיום המבצע, 30 תלמידים, הלומדים בישיבות ליובאוויטש בארץ הק' ת"ו, ו 30 אברכים מאנ"ש, יזכו לנסוע לרבי, בשליחות כלל התמימים ואנ"ש המשתתפים במבצע 'למ"ד שנים'.

"ויה"ר שההוספה הפרטית והכללית מתוך אחדות, הנעשית מתוך תנועה של "אליך נשאתי את עיני היושבי בשמים", וכביאור כ"ק אדמו"ר: "שיהודי נושא (מרים) את עיניו לשמים, ומבקש שיהי' כבר סיום וקץ הגלות", אכן תפעל את פעולתה לחיזוק ההתקשרות לאילנא דחיי. והעיקר - שיחוס וירחם עלינו ה' יתברך, ונזכה כבר לקיום היעוד "קץ שם לחושך", ונזכה זעהן זיך מיט'ן רבי'ן דא למטה אין א גוף ולמטה מעשרה טפחים, והוא יגאלנו! מיד ממש!!!"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.