מנדי ברגר | יום כ"ב אייר ה׳תשפ״ד 30.05.2024

השליח במרום-כנען חשש אך המשטרה והעירייה אישרו התהלוכה

במרום כנען קיימו צעירי חב"ד שתי תהלוכות ל"ג בעומר מרהיבות לילדי ישראל מכל החוגים • ל-COL נודע, כי עד הרגע האחרון לא ידע הרב זילבר - שליח חב"ד במרום כנען, הסוככת על פיקוד-הצפון, אם אכן תאשר העירייה והמשטרה את התהלוכה הגדולה בשכונה
השליח במרום-כנען חשש אך המשטרה והעירייה אישרו התהלוכה

במרום כנען קיימו צעירי חב"ד שתי תהלוכות ל"ג בעומר מרהיבות לילדי ישראל מכל החוגים.

תהלוכה אחת יצאה מרחבת צעירי חב"ד באיביקור והשניה מביכנ"ס אהרן אוהב שלום בגדוד השלישי, כאשר בשתי התהלוכות מנצחים בשירה ובזמרה בפסוקים ובתופים, עם תחנות רענון בדרך בהם חולקו מאות טרופיות וארטיקים.

שתי התהלוכות התנקזו למגרש הכדורסל באיביקור, שם אמרו תהילים ונתנו צדקה לרגל המצב, שמעו דברי תורה וברכה מפי הרב חיים קפלן, שליח הראשי של הרבי לצפת ומפי ראש העיר ר' יוסי קקון, ואח"כ צפו במופע קסמים חרדי, השתתפו בהגרלה ולבסוף כל ילד יצא עם ספר חדש "גבורי העם" החדש.

מארגן האירוע, השליח הרב חיים זילבר מבקש להודות לסיעת חב"ד בעיריית צפת, לאברכים ותלמידי ישיבת אהל מנחם מענדל והמתיבתא למתופפים והמאמן הת' מענדי ויא, ולכל התומכים בתהלוכה בגופם ובממונם לכבוד התנא האלוקי.

ל-COL נודע, כי עד הרגע האחרון לא ידע הרב זילבר - שליח חב"ד במרום כנען, הסוככת על פיקוד-הצפון, אם אכן תאשר העירייה והמשטרה את התהלוכה הגדולה בשכונה.

פיקוד-צפון, מהמקומות הרגישים והמאויימים באזור, גם ספג אבדה של חיילת מפגיעה ישירה של טיל באחד המטחים. באזור נשמעות אזעקות ויירוטים כל העת.

בחסדי השם בסופו של דבר, אחרי דיונים ועיכובים, העירייה וגם המשטרה אישרו את כל התהלוכות בעיר במתכונתן, והן נחלו הצלחה רבה בתוספת פרקי תהילים עם אלפי הילדים, דבר שבוודאי יוסיף שמירה והגנה על עיר הקודש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.