שניאור זילברמן | יום כ"א אייר ה׳תשפ״ד 29.05.2024

ר' חיים ברוד הוא חבר המועצה השלישי בסיעת 'כח' – כפר חב"ד

שלושה חודשים אחרי הבחירות המקומיות למועצה האזורית שדות דן וזמן קצר לפני הבאת התקציב השנתי לאישור חברי המועצה – אושר באופן סופי שר' חיים ברוד, תושב כפר חב"ד בן 36 ואב לחמישה ילדים, מונה כחבר מועצה האזורית שדות דן ונציג תושבי כפר חב"ד, כחלק מסיעת 'כח'
 ר' חיים ברוד הוא חבר המועצה השלישי בסיעת 'כח' – כפר חב

שלושה חודשים אחרי הבחירות המקומיות למועצה האזורית שדות דן וזמן קצר לפני הבאת התקציב השנתי לאישור חברי המועצה – אושר באופן סופי שר' חיים ברוד, בן 36 ואב לחמישה ילדים, מונה כחבר מועצה האזורית שדות דן ונציג תושבי כפר חב"ד, כחלק מסיעת 'כח'.

כזכור, רשימת 'כח' הציגה בבחירות שני מועמדים, ר' מנדי בלוי ור' מענדל דוברוסקין. מתוך שישה מנדטים המגיעים לכפר חב"ד בתוך המועצה, זכתה הרשימה בשלושה מנדטים.

היות והרשימה הציגה מראש רק שני חברים בבחירות, על פי החוק, במקרה כזה חברי הרשימה בוחרים את החבר הנוסף, הצעתם מוגשת  לבדיקה של היועצים המשפטיים במועצה האזורית ובמשרד הפנים, ואחר כל זאת השר חותם והמינוי נכנס לתוקף. לאחר פרסום תוצאות הבחירות הציעו השניים, דוברוסקין ובלוי, לר' חיים ברוד להיות החבר השלישי ברשימה, אך האישור של משרד הפנים התעכב עד היום.

וכך זמן קצר לפני הצעת התקציב השנתי של מועצת שדות דן, אישר משרד הפנים את המינוי של הנציג השלישי ברשימה.

*

ר' חיים ברוד הוא דור שלישי בכפר, עוסק בענייני רווחה ומשמש מנהל המיזם לביטחון תזונתי מטעם כולל חב"ד ומשרד הרווחה במחוזות המרכז וירושלים.

כאבא לילד עם צרכים מיוחדים שהנושא קרוב לליבו היה מהיוזמים והדוחפים להקמת בית הספר "התקשרות" שנפתח השנה בזכות שיתוף פעולה של ראש המועצה דוד יפרח ויו"ר סיעת אחד ר' בנימין ליפשיץ ונתן מענה שרבים ציפו לו במשך שנים.

היה מעורב בנושאי ציבור נוספים, והחל, ביזמה פרטית שלו, בניסיון להפחית את דמי תשלום הצהרונים בכפר.

חבר המועצה הטרי ר' חיים ברוד:

"הפוליטיקה הפנימית והאישית בכפר חב"ד לא מעניינת אותי כהוא זה. הקמת בית הספר "התקשרות", שריגשה אותי כל כך כמי שהנושא מוכר לי באופן שאין אישי ממנו, התאפשרה בזכות שיתוף הפעולה של ראש המועצה דוד יפרח ויו"ר סיעת אחד ר' בנימין ליפשיץ, הודיתי להם על כך גם בפומבי". 

"אני רואה בעיניים כלות כיצד כל חבריי עוזבים את הכפר בזה אחר זה וחושש מאוד לעצם קיום האפשרות של דור נוסף כאן. יש עוד נושאים רבים שדורשים טיפול וביחד עם חבריי שכבר התחילו במלאכה אסתער עליהם בכל הכוח. יחד איתם אני קורא לראש המועצה ולחברינו נציגי הכפר מסיעת "אחד" לשתף פעולה עם הניסיונות שלנו לקדם ולהסדיר את ענייני כפר חב"ד – ונוכל ביחד לעשות גדולות ונצורות בעזרת השם. גיבשנו רשימת נקודות שהתייחסות רצינית אליהם תעזור לכולנו ואני וחבריי נשמח מאוד שנעבוד עליהן בכוחות משותפים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.