מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשפ״ד 28.05.2024

עוצמה בקרית גת: קרוב לרבבת ילדים והורים השתתפו בתהלוכות

בשורת שכונות בכל רחבי קריית גת התקיימו השבוע תהלוכות ל"ג בעומר באחדות ובשמחה, כרצונו הקדוש של הרבי ולכבוד רשב"י | סיקור נרחב וגלריית תמונות
עוצמה בקרית גת: קרוב לרבבת ילדים והורים השתתפו בתהלוכות
תמונות: באדיבות המצלם

כרמי גת, רובע הפרחים, שער דרום, רובע גליקסון, רובע הבנים, רובע מלכי ישראל והקוממיות, רובע צה''ל,  הקריה החרדית, חב"ד בעליה ורובע המגדים.

לא. זאת לא רשימה מרשם האוכלוסין, אלו שכונות קרית גת בהן צעדו אלפי ילדי ישראל בתהלוכות ל"ג בעומר באחדות ובשמחה! בימים אלו, התהלוכות מקבלות משמעות מיוחדת כאשר כל העם  צועד יחד לזכות החיילים והחטופים וכולם בתפילה אחת לגאולה מיידית.

בנוסף, 11 תהלוכות התקיימו במוסדות החינוך בעיר! כאשר כל תלמידי בתי הספר יוצאים לתהלוכה מיוחדת והתכנסות באולם הספורט שלהם, שבו לאחר י"ב הפסוקים ודברי התורה, הוקרן הסרט המושקע של האגף למבצע חינוך

בתהלוכות השונות נהנו המשתתפים מהפנינג מתנפחים, מאמני ילדים, ממכונות מזון מכל הסוגים, מהדלקת מדורת ל"ג בעומר, מלהקת דוירות שליוותה את אחת התהלוכות וכמובן להקות המתופפים של ת"ת חב"ד קרית גת.

הסתובבה בכל העיר "שיירת הרשב"י"  - שיירת רכבים ארוכה ומרשימה בהתנדבותם של תושבי הקהילה החרוצים, עם ערכת הקישוט של צא"ח ומוצגי המצוות המיתולגים וגם המתנפחים החדשניים. תושבים רבים יצאו אל החלונות וליוו את השיירה מבתיהם בהתרגשות.

התהלוכות מתופעלות ע"י השלוחים הנמרצים - כל שליח בשכונתו, ובתמיכת צעירי אגודת חב"ד קרית גת בראשותו של הרב משה הבלין שליט"א חבר בי"ד רבני חב"ד ורב העיר. תודתינו למנכ"ל המוסדות הרב לוי יצחק הבלין ולחבר המועצה ר' זלמן הכט על עזרתו הרבה בגיוס תקציב.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.