COL | יום כ' אייר ה׳תשפ״ד 28.05.2024

פרקי תהילים ושמות החטופים: ל"ג בעומר בזכרון יעקב

כנס ל"ג בעומר בזכרון יעקב, בראשות שליח הרבי הרב יוסף יצחק פריימן, היווה מפגן עצום של תפילה, קרוב לבבות וחיזוק הביטחון בה' לנצחון על אויבינו
פרקי תהילים ושמות החטופים: ל

מאות ילדים, הורים ומשפחות השתתפו בתהלוכה הגדולה במושב זכרון יעקב.

האירוע היווה מפגן עצום של תפילה, קרוב לבבות וחיזוק הביטחון בה' לנצחון על אויבינו.

התוכנית הייתה עשירה וססגונית ביותר והעלתה חיוך על פני המשתתפים.

לאחר פרסום רבתי בימים שקדמו, התאספו בשעות הצהריים של ל"ג בעומר קהל גדול של ילדים והורים בפארק "גן טיול" הסמוך למדרחוב התיירותי, המתחם היה מאובזר היטב ובמרכזו ניצבה במה גדולה וממותגת כשבמרכזה דוכן הפרסים היקרים וקופת ההגרלה, מצידה הוקם מתחם מתנפחים, קיר טיפוס ומכוניות מתנגשות.

כל ילד וילדה בכניסתם לפארק חבשו כובעים והצטיידו בערכה שכללה ספרון, כרטיס הגרלה, דגל ופרק תהילים עם תמונה של חטוף או חטופה ושם מלא לתפילה.

 

את הכינוס פתח המנחה הרב שרגא פרידמן שליח הרבי בשכונת חלומות זכרון, בהזמנת ילדים להכריז את 12 הפסוקים כשכל הקהל הצעיר חוזר אחריהם בקול גדול. כולם הכריזו "אנו רוצים משיח עכשיו" בכוונה גדולה.

רגעי השיא היו כשעלה השליח הראשי הרב יוסף יצחק פריימן לבמה והזמין ילד, בועז ברגיל, כנציג הילדים והקריא מכתב מרגש לבורא עולם על בקשותיהם ותפילותיהם והחלטותיהם של כל הילדים.

הרב פריימן קשר את המכתב לצרור בלוני הליום והשמיע דברי חיזוק ובטחון בה' וניצחון היהודים על אויביהם או אז שחרר את המכתב עם הבלונים אל על כתפילה ומנחה של ילדי ישראל הטהורים אל ריבונו של עולם.

לאחר המעמד הגדול החלה התהלוכה לצעוד, כשבראשה להקת תופים לכבודו של התנא האלוקי, לכיוון בית הכנסת הגדול העתיק של המושבה, שם אמרו את שאר הפסוקים בגאווה יהודית. בדרך חזרה לפארק הילדים שרו ופיזזו לקול צלילי התופים.

הקהל התאסף שוב להמשך התוכנית בפארק, כיבד בנוכחותו ראש המועצה מר אלי אבוטבול.

רגע לפני ההגרלה הגדולה נרשמו דקות של השראה כאשר ביקש המנחה מכל הילדים לאחוז בפרק התהילים שקיבלו עם שמות החטופים ונשאו תפילה כולם יחד בתחינה ובקשה אמיתית וטהורה לשובם במהרה!

השלב המותח הגיע, ההגרלה הגדולה על פרסים יקרי ערך, הזוכים נשלפו מהכובע אחד אחרי השני ועלו אל הבמה בעליזות והתרגשות לקבלת הפרסים המיוחדים.

בסוף האירוע התפזרו הילדים לרחבי הפארק ונהנו מאוד מהמתקנים המשעשעים, חלק מהמבוגרים הניחו תפילין, וכן נערים בהשתדלות השלוחים לנוער הרב ישראל ושייני שחר וחלק שוחחו בידידות וחוזקו על ידי השלוחים הרב יוסף יצחק והרבנית רות פריימן והתעניינו במגוון פעילויות בית חב"ד.

נרשמה השתתפות גדולה ומשמעותית מאי פעם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.