מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשפ״ד 27.05.2024

מאות ילדים בתהלוכת ל"ג בעומר ססגונית בגן יבנה | תיעוד סוחף

מאות רבות של ילדים והורים תושבי גן יבנה, התאספו ברחבת קניון פרנדלי לתהלוכת ל"ג בעומר המסורתית כמידי שנה, אשר נערכה ע"י השלוחים לגן יבנה הרב שניאור זלמן קורנט מנהל בית חב"ד המרכזי והרב מנדי מנגמי מנהל בית חב"ד בשכונות הצפוניות לישוב ומשפחותיהם
מאות ילדים בתהלוכת ל
צילום: יוסי קורנט

ביום ראשון אחה"צ, מאות רבות של ילדים והורים תושבי גן יבנה, התאספו ברחבת קניון פרנדלי לתהלוכת ל"ג בעומר המסורתית כמידי שנה, אשר נערכה ע"י השלוחים לגן יבנה הרב שניאור זלמן קורנט מנהל בית חב"ד המרכזי והרב מנדי מנגמי מנהל בית חב"ד בשכונות הצפוניות לישוב ומשפחותיהם.

ההתכנסות, בסימן יחד כל ילדי ישראל ובאהבת ישראל נביא את הגואל, כללה תורה תפילה וצדקה: שנים עשר הפסוקים,  פרק ל"ג בתהילים, הפרק של הרבי קכ"ג, בקשת הגאולה והסבר על מהות היום הגדול, נהנו מהופעה של האמן ד"ר מולקולה שריתק את הילדים וההורים במופע מיוחד במינו מלא ב מה רבו מעשיך ה'.

התהלוכה התקיימה בגאון ובעוצמה יהודית וחסידית: בתהלוכה מסביב לקניון עם שירים ופסוקים, הליכה מחיל אל חיל בקדושה ולסיום הפרחת בלונים מרגשת עם תפילה לגאולה להצלחת החיילים, לרפואת הפצועים ולהשבת החטופים במהרה.

נערכו הגרלות על שוברי קניה מפנקים במגוון חנויות ביישוב וכן זכיה באופניים ופרסים נוספים, כל משפחה קיבלה שי ספר קודש חדש בסדרה של גיבורי העם שלנו, שתיה וופל וארטיק למשתתפים.

תודה רבה לרב מנחם מענדל קנלסקי על ההנחיה המיוחדת בחיות בשמחה ובמאור פנים החדיר קדושה מיוחדת במשתתפים ולתמימים מתות"ל קרית גת על ההדרכה והאווירה היהודית והחסידית לנחת רוח לרבי.

האירוע נערך בשיתוף משטרת ישראל, מועצה מקומית גן יבנה, המתנ"ס המקומי, המועצה הדתית, משרד הדתות, מחלקת תרבות תורנית, הנהלת קניון פרנדלי, בעלי עסקים, ידידי בית חב"ד, תורמים ועוד.

כיבדו בנוכחותם: עוזיאל מנצור יו"ר המועצה דתית שנתן את ברכתו והגיע יחד עם חברי המועצה דתית שהביאו חסות ושקיות שתיה למשתתפים, שי טייב ממחלקת תרבות תורנית ביישוב, ונכבדים נוספים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.