מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשפ״ד 27.05.2024

נפתחה ההרשמה להגרלת דירה בהנחה; ויש גם באזורים חב"דים

הגרלה נוספת של "דירה בהנחה" נפתחה הבוקר | יוגרלו 4,633 יחידות דיור ב-19 יישובים ברחבי הארץ, בהם גם יישובים שבהם ריכוז גדול של חסידי חב"ד | איך נרשמים ומי זכאי?
נפתחה ההרשמה להגרלת דירה בהנחה; ויש גם באזורים חב
אילוסטרציה. ארכיון COL

הבוקר (שני) נפתחה ההרשמה להגרלת "דירה בהנחה", במסגרתה יוגרלו 4,633 יחידות דיור ב-19 יישובים ברחבי הארץ.

בין היישובים שבהם תתקיים הגרלה, יישובים שבהם ריגוזי חב"ד גדולים, דוגמת מגדל העמק, אלעד, רחובות, קריית גת ועוד.

הזכאים להירשם להגרלה הינם חסרי דירה בעלי אישור זכאות בתוקף.

לראשונה, בהגרלה הקרובה תכנס לתוקף החלטת מועצת מקרקעי ישראל בראשות שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, ותינתן עדיפות של 20% למשרתי מילואים פעילים.

כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן נציין כי אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה.

שימו לב - האפשרות להנפיק אישורי זכאות פתוחה כעת ותיסגר ביום שני ה-17.6.2024, י"א בסיוון התשפ"ד. לאחר מכן לא יהיה ניתן להנפיק אישורים עד לסגירת ההרשמה להגרלה ביום שני ה- 8.7.24, ב' בתמוז התשפ"ד.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "היום פתחנו את ההרשמה להגרלה של ''דירה בהנחה''. בפעם הראשונה, במסגרת החלטה שיזמתי והבאתי לאישור מועצת רמ"י, תינתן עדיפות של 20% לחיילי מילואים בביצוע ההגרלה. בהגרלה זו גם הרחבנו את הערים בהן יוצעו הדירות, במטרה לייצר פתרונות דיור המתאימים למגוון האוכלוסיות במדינת ישראל. אנו נמשיך לפעול להגדלת ההיצע בכל הכוח, בכדי לתת מענה לביקושים העולים בקרב הזוגות והמשפחות הצעירות".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: "במשרד הבינוי והשיכון עובדים מסביב לשעון במטרה להציע פתרונות דיור לזוגות הצעירים בישראל. פתיחת הגרלה נוספת במסגרת תוכנית "דירה בהנחה" תיתן מענה לכ-4,500 משקי בית שיזכו לרכוש את ביתם הראשון. אני מאחל בהצלחה רבה לנרשמים ומבטיח כי נמשיך לפעול למען הזוגות הצעירים בישראל ולמתן פתרונות דיור ראויים והוגנים לכלל האוכלוסייה, ובימים אלו המשרד משקיע תקציבים רבים לפתרון חסמים והאצת נדל"ן מול הרשויות על מנת לפרסם הגרלה נוספת עם אלפי דירות נוספות עוד השנה".

מנכ״ל רשות מקרקעי ישראל, ינקי קוינט: ״אנו פותחים היום את ההרשמה להגרלה של מסלול ''דירה בהנחה'', שבמסגרתה למעלה מ-4,500 משפחות וצעירים, יזכו להנחה משמעותית שתאפשר להם לממש את חלומם להקים בית בבעלותם בישראל. לראשונה, אנו נותנים עדיפות של 20% לחיילי המילואים בביצוע ההגרלה. למרות האתגרים הרבים בהם נמצאת המדינה, נמשיך לספק פתרונות דיור והקצאת קרקעות בהתאם לצרכים וליעדי הממשלה".

על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התכנית. במידת הצורך ניתן גם להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור.

עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות "דירה בהנחה"- 240 ₪.

הליך ההנפקה הינו עד 10 ימים (למעט מקרים חריגים), האישור תקף לשנה, ויש להאריכו בטרם פקיעת תוקפו.

ליצירת קשר עם חברות ההרשמה:
• אלונים (מחברת Mgroup) : 2850*.
• מילגם: 6078*
• עמידר: 6266*

לאתר ההרשמה > לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.