מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ו 23.12.2005

תלמידי ישיבת חב"ד באלעד ישננו את "ספר התולדות"

ימים מיוחדים אלו של "חג הגאולה" עברו על תלמידי התמימים בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש - אלעד באווירה מיוחדת במינה. ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב הכריז על מבצע מיוחד שבמסגרתו יקראו וישננו התלמידים את כל ספר התולדות על אדמו"ר הזקן, וכן הספר בית רבי (בחלק הקשור להוד כ"ק אדמו"ר הזקן). ביום כ"ד טבת הבעל"ט ייבחנו התמימים על החומר הנלמד. הזוכים יקבלו זכות קניית ספרי קודש בסך 250 ₪ בקה"ת, התלמידים קיבלו את הרעיון באהדה רבה והבטיחו לשנן היטב את החומר בזמן ההפסקות ולפני השינה וכיו"ב.
תלמידי ישיבת חב
ב"אור לי"ט כסלו" אחרי תפילת ערבית מיוחדת הלכו תלמידי התמימים להתוועד עם המשפיעים בבתיהם כל כיתה בנפרד בבית המשפיע, ההתוועדויות שהחלו בסביבות השעה שמונה בערב הסתיימו לאחרי השעה שתיים לפנות בוקר כשהתמימים חוזרים לישיבה חדורי חסידישקייט.

למחרת ב"יום י"ט כסלו" אחרי לימוד תניא וחסידות ותפילה חגיגית, התיישבו התמימים שי' לכתוב פ"נ לרבינו נשי"ד, ולאחרי ארוחת הבוקר הלכו התמימים למבצעים, לאחרי מבצעים התיישבו התמימים לראות מראות קודש מיוחדים מיום גדול זה אצל הרבי.

לאחרי כל זה התיישבו התמימים להתוועדות מיוחדת - בהשתתפות כל צוות הישיבה רמ"י ומשפיעי הישיבה - שהסתיימה בשעה ארבע לפנות בוקר! פתח את ההתוועדות ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב וגולל לאוזני התמימים פרטי סיפור המאסר והגאולה,

גם "יום כ"ף כסלו" עבר על התמימים באווירה מיוחדת מלאה בלימוד חסידות ומבצעי קודש, וכמובן החלטות טובות על לימוד חסידות והתנהגות חסידית ביתר שאת וביתר עז.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
רעיון מצויין.
כ"ב כסלו ה׳תשס״ו
בתור הורה של כמה תלמידים בישיבות שונות אני יכול להגיד שתמיד העיק לי ענין הזה שבנינו פשוט לא יודעים היסטוריה של רבותינו נשיאנו, ובישיבות שלנו משום מה לא שמו אף פעם דגש על עניין חשוב זה, וכל הכבוד לישיבה המיוחדת שבאלעד - ששמה הולך לפניה ב"ה - ויה"ר שממנה יראו וכן ילמדו.
2.
רעיון גאוני
כ"ב כסלו ה׳תשס״ו
יוזם הרעיון, עשה לכאורה מעשה פשוט אבל נחוץ מאוד, וכפתגם הידוע זה ספר - תולדות אדם.
מ"ה
3.
Chazak
כ"ב כסלו ה׳תשס״ו
Rabbi Belinow youre amazing Go.d should bless you and your Yeshiva Perlman United States
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.