מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ו 23.12.2005

חולון: שבע שעות רצופות של חסידות

קהל רב מתושבי העיר לצד תלמידי ישיבת ההסדר בחולון השתתפו אמש (שלישי) באירוע משולב של ערב עיון במשנת החסידות והתוועדות חסידית לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. האירוע שנערך בבית כנסת חב"ד בקרית שרת החל בשעה 6 בערב ונמשך קרוב ל-7 שעות, במהלכו ישבו המשתתפים מרותקים למגוון הרצאות ודברי התעוררות על תורת החסידות וחג הגאולה. ראשון הדוברים, הרב אברהם יוסף רבה הראשי של העיר, עמד בדבריו על תרומתה האדירה של החסידות לכל אחד בדורנו. לאחר מכן מסר הרב יחזקאל סופר את ההרצאה המרכזית על חידושו של ספר התניא והדרך הרצויה לעבודת ה'. במתק לשונו, בהסבריו המאלפים ובאמצעות דפי המקורות שחילק לנוכחים הצליח הרב סופר להעניק למשתתפים 'טעימה' קטנה מעומקה של תורת החסידות ונחיצות לימודה.
חולון: שבע שעות רצופות של חסידות
הרב משה פינקוביץ, רב ביהכ"נ "אחים ורעים" ציין את חשיבות חג הגאולה כיום אשר בו "אור וחיות ניתן לנו", ואחריו נשא דברים הרב אלעזר אהרונסון, ראש ישיבת ההסדר בחולון על שאלת ה"אייכה" של הקב"ה לכל יהודי.

דברי התעוררות מיוחדים נשא רבה הראשי של העיר, הרב יוחנן גוראריה שהדגיש את נצחונה של תורת החסידות כפי שבאה לידי ביטוי בחג הגאולה שנחגג על יד כל שכבות הציבור בכל מקום בעולם.

כמו כן נשאו דברים:; הרב שלמה חיים פלדמן, ראש ישיבת חב"ד-ליובאוויטש; הרב יוסף מירלשוילי, רב העדה הגרוזינית; הרב פנחס אלטהויז, חבר לשכת הרבנות בעיר ונציג רבני חבר העמים בישראל, הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד והרב דוד גוראריה, ראש מוסדות "אהלי אריה, ור' דוד ביטון מבית חב"ד חולון.

אוירת ההתעוררות המיוחדת הותירה רושם על המשתתפים שפתחו בריקוד חסידי נלהב, ורבים מהם נותרו להתוועדות חסידית אל תוך הלילה עם הרב משה גרוזמן, משפיע בישיבת חב"ד בעיר.

האירוע נערך בשיתוף פעולה של בית חב"ד חולון עם מוסדות "אהלי אריה" ובית כנסת חב"ד, ובחסות "תורת חב"ד לתלמידי הישיבות" בראשות הרב משה שילת.


לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
its so nice to see you
כ"ב כסלו ה׳תשס״ו
to all the guys there its so nice to see you it looks like you are making a chassidisher avir vechulu

talmidy 770
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.