מערכת COL | יום ז' אייר ה׳תשפ״ד 15.05.2024

אמור: אמירה חיובית על הזולת שיוצרת מציאות חיובית

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שמונים וארבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי" • והשבוע, שיעור לפרשת אמור, מליקוטי שיחות חלק כז, בה הרבי לומד משם הפרשה "אמור", שתוכנה הוראה וציווי לכל אחד לומר אמירות חיוביות על הזולת, גם במקרים של גנות, ובכח האמירה החיובית לייצר מציאות חיובית שתתקן את הגנאי שבזולת  
אמור: אמירה חיובית על הזולת שיוצרת מציאות חיובית

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שמונים וארבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי".

והשבוע, שיעור לפרשת אמור, מליקוטי שיחות חלק כז, בה הרבי לומד משם הפרשה "אמור", שתוכנה הוראה וציווי לכל אחד לומר אמירות חיוביות על הזולת, גם במקרים של גנות, ובכח האמירה החיובית לייצר מציאות חיובית שתתקן את הגנאי שבזולת.

"אמור" – הוראה כללית לכל יהודי: אמור! * ההבדל בין אמירות הבורא לאמירות בשר ודם * ההבדל בין הציווי "לספר בשבח חברו" לתלמיד חכם וליהודי רגיל * מדוע הציווי לספר בשבח החבר קודם לציווי שלא לספר בגנותו? * כשמספרים בשבח הזולת – הגנות נשללת לחלוטין * יהודי רגיל מבטל גנות ע"י הוכחה על החטא * תלמיד חכם מגלה את הטוב ומבטל את הגנות * בכח הדיבור לייצר מציאות לרע ולטוב * התלמיד חכם מלכתחילה לא רואה גנות בזולת * "אמור" – להתמיד באמירת שבח על הזולת * הגדולים מזהירים ומאירים את הקטנים * והקשר ליום ההולדת של הרבי המהר"ש "מלכתחילה אריבער".

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.