מנדי ברגר | יום ד' אייר ה׳תשפ״ד 12.05.2024

איש התיירות החב"די מסיים את דרכו בתחום לאחר 16 שנה

לאחר 16 שנים, קבוצת YONIK בבעלות ר' יוני כהנא חסיד חב"ד המתגורר כיום בקפריסין, נפרדת רשמית מעסקי התיירות והנופש • ובמה יעסוק כעת? 
איש התיירות החב
מתחם היער הסודי. צילום: ניר דוידזון

לאחר 16 שנים, קבוצת YONIK בבעלות ר' יוני כהנא חסיד חב"ד המתגורר כיום בקפריסין, נפרדת רשמית מעסקי התיירות והנופש ומעתה תתמקד רק בתחום חופשת מרגוע.

כהנא, הבעלים של קבוצת YONIK שהפעילה בתי מלון כשרים וחברת תיירות גדולה עם פעילות מסביב לעולם, עוזב רשמית את עולם המלונאות, התיירות והנופש הרגיל ויתמקד רק בתחום הבריאות והריטריטים במרחב ההתחדשות ׳היער הסודי׳ בקפריסין. עד כה אירחה קבוצת התיירות בבעלותו ישראלים ויהודים מכל העולם, במגוון בתי מלון בקפריסין, יוון, צרפת ואיטליה.

לפני כשנה וחצי פתח יוני את ׳היער הסודי - Secret Forest' - מרחב ייחודי בהרי קפריסין, מוקף טבע פראי עם ספא המבוסס על נביעת מינרלים בריאים, המאפשר הפוגה מהשגרה בשילוב חוויה הוליסטית של בריאות והטענת הגוף והנפש באנרגיה חדשה ונקיה. ה׳סיקרט פורסט׳ מעורר תהליכי התחדשות וחיבור פנימי לטבע.

מיד אחרי 07/10 העמיד יוני את מרחב היער לטובת נפגעי הנובה ומשפחות שכולות ובהמשך גם עבור אלמנות המלחמה, תושבי העוטף ומשפחות החטופים. יוני והצוות המסור במרחב גייסו מטפלים מישראל ומאירופה שפעלו לטובת סיוע בריפוי וחיזוק הנפש של הבאים ליער הסודי. מעל 5,000 התארחו מסע ביער בחודשים האחרונים וחזרו לארץ אחרי חוויה משמעותית של חיזוק והתחדשות הגוף והחוסן הנפשי. המציאות החדשה שחולל המקום בליבות ובנפש המבקרים, אותתה ליוני כי ביער הוא נחוץ וזאת שליחות חייו.

בחודשים האחרונים הוא מכר את עסקי המלונאות הכשרה לחברת התיירות הגדולה איסתא, שתפעיל את מלון "בלו לגון" הכשר כל השנה בפאפוס, כפי שהיה עד כה ומתחילת מאי 2024, אחרי 16 שנים בתחום הנופש, כהנא וקבוצת YONIK עוברים רשמית להתמקד רק בתחום המרגוע לנפש.

ר' יוני כהנא, ציין כי "אחרי 16 שנים בעולם התיירות והנופש אני מרגיש כי שליחות חיי מקבלת תפנית וכיוון חדש. לפני 6 שנים הגעתי ׳במקרה׳ למקום שהפך להיות Secret Forest. הסיפוק והאושר בלראות מידי שבוע עשרות ומאות אורחים עוברים מסע התחדשות, ריפוי וריסטרט בטבע, גדול מהכל".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.